لرستان-مدیر عامل شرکت برق لرستان از بازسازی کامل شبکه‌ی برق شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان خبر داد.  

بازسازی کامل شبکه‌ی برق شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان

به‌گزارش‌قدس‌آنلاین به‌نقل از روابط عمومی شرکت برق لرستان؛ فریدون خودنیا در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه بازسازی شبکه‌ی برق پل‌دختر و معمولان با شرکت توانیر اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ی بازسازی شبکه‌های برق شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان با هدف انتقال برق با کیفیت به مردم و بازسازی کامل شبکه به امضای معاون شرکت توانیر و استاندار لرستان رسید.

 وی بیان داشت: باتوجه به حجم بالای خسارت در سیل اخیر و خسارات سنگین وارده به شبکه‌های برق در مناطق معمولان و پل‌دختر بنابراین در همان روزهای اول سیل با حجم بالایی از قطعی های برق مواجه شدیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: خوش‌بختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شرکت توزیع و بسیج نیروها و استقرار همه امکانات در منطقه توانستیم شبکه را موقتاً بازسازی و برق اکثریت روستاه‌ها را وصل نماییم .

خودنیا در ادامه با بیان اینکه بعداز برق‌دار نمودن روستاه‌ها به‌فکر بازسازی کامل شبکه افتادیم که با حمایت‌های بی‌شائبه استاندار و مساعدت شرکت توانیر مقرر گردید بازسازی اساسی شبکه در دستور کار قرار گیرد که منجر به انعقاد تفاهم‌نامه ای در این زمینه شد، ابراز داشت: شرکت معین اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده با توانیر ، شرکت توزیع برق استان مرکزی است، این تفاهم‌نامه با هدف بازسازی اساسی و پایدار نمودن شبکه برق شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان و روستاه‌های آن است که کار اجرای آن توسط شرکت انجام می‌گیرد.

 خودنیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بحث برق‌رسانی به روستاه‌ها علی‌رغم نبود راه‌های دسترسی و جابجایی امکانات اما همکاری دستگاه‌های اجرایی  قابل تقدیر است، تصریح کرد: از همه‌ی همکاران خود در شرکت توزیع، همه مدیران و مسئولان تشکر ویژه را دارم.

 انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.