آخرین تحقیقات از IDC نشان می دهد که اپل جایگاه اول در Q1 2019 را در بازار جهانی پوشیدنی حفظ می کند، اما Huawei و سامسونگ این شکاف را به میزان قابل توجهی بسته اند. 

Huawei بزرگترین رشد را در بازار پوشیدنی سال 2019 داشته است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، آخرین تحقیقات از IDC نشان می دهد که اپل جایگاه اول در Q1 2019 را در بازار جهانی پوشیدنی حفظ می کند، اما Huawei و سامسونگ این شکاف را به میزان قابل توجهی بسته اند. در حقیقت، Huawei، سامسونگ و Xiaomi بزرگترین رشد را در Q1 2019  داشته اند.

براساس گزارش،  Huawei سه ماهه فروش خود را برای آن دوره در حدود 282٪ افزایش نسبت به سال گذشته - 5 میلیون واحد حمل شد. با این حال، اپل هنوز قادر به عرضه بیشتر پوشیدنی با 12.8 میلیون فروش و Xiaomi با 6.6 میلیون دستگاه بود. سامسونگ به 4.3 میلیون دستگاه رسید و Fitbit رتبه پنجم را با 2.9 میلیون پوشیدنی دریافت کرد.

البته، تمام پنج تولید کننده رشد سالانه بیش از یک سال را ثبت کردند، اما Huawei در این زمینه رهبری می کند. سامسونگ همچنین دارای شاخص های چشمگیر رشد در 151٪ و Xiaomi گرفتن مقام سوم با 68٪ رشد سالانه بیش از سال قبل را دارد.

با این حال، اپل همچنان با 25.8٪ سهم بازار را در اختیار دارد و Xiaomi با 13.3٪ در رده دوم قرار دارد و Huawei در موقعیت سوم با 10٪ قرار دارد.

در اینجا آمار فقط برای دستگاه های مجهز به مچ دست است.

مدیر تحقیقات IDC Mobile Tracker می گوید که حذف جک هدفون و محبوبیت رو به رشد همکارانی هوشمند عامل عوامل موثر در پوشیدنی های گوش است و روند همچنان به سمت بالا حرکت می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.