البرز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خواستار راه اندازی بازارچه محصولات کشاورزی با هدف کاهش واسطه گری ها شد و گفت: زمین مورد نیاز برای این مهم تامین می شود.

راه اندازی بازارچه محصولات کشاورزی واسطه‌گری را کاهش می‌دهد

 به گزارش قدس آنلاین موسوی اظهار کرد: بازارچه  محصولات کشاورزی تاکنون در چند استان کشور راه اندازی و بازخورد مناسبی داشته، است.

وی افزود: با راه اندازی بازارچه محصولات کشاورزی در البرز واسطه گری کاهش یافته ضمن اینکه دسترسی مردم به محصولات مورد نیاز تولید شده در بخش کشاورزی با قیمت و کیفیت مناسب تری مهیا می شود.

موسوی با تاکید براینکه جهاد کشاورزی استان روند راه اندازی این بازارچه را دنبال و زمین مورد نیاز را تامین و در اختیار مدیریت تعاون روستایی قرار خواهد داد گفت: تعاون روستایی البرز لازم است زیرساخت های مناسب را برای حضور تشکل ها و تعاونی های مختلف روستایی برای عرضه محصولات شان فراهم کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به تامین میوه شب عید تنظیم بازار در استان اشاره کرد و افزود: امسال بهترین سال در تامین میوه شب عید را داشتیم علاوه بر اینکه کمترین ضایعات را نیز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین رضایتمندی در مصرف کنندگان و مسئولان را در ابتدای سال جاری شاهد بودیم چرا که بهترین نوع سیب و پرتقال تامین وبا کمترین میزان بار مالی را به مردم عرضه شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.