در ماه مارس، Xiaomi شروع به ارسال نسخه بتا از به روز رسانی 9 پیک اندروید برای هر دو Redmi 6 Pro و Redmi Note 5 Pro برای آزمایش کنندگان علاقه مند در هند کرد. اکنون به نظر می رسد که تمام اشکالات برطرف شده اند، زیرا به روز رسانی پایدار برای هر دو دستگاه انجام می شود.

Xiaomi Redmi 6 Pro و Redmi Note 5 Pro به روز رسانی Android 9 Pie را دریافت می‌کنند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه مارس، Xiaomi شروع به ارسال نسخه بتا از به روز رسانی 9 پیک اندروید برای هر دو Redmi 6 Pro و Redmi Note 5 Pro برای آزمایش کنندگان علاقه مند در هند کرد. اکنون به نظر می رسد که تمام اشکالات برطرف شده اند، زیرا به روز رسانی پایدار برای هر دو دستگاه انجام می شود.

این گوشی به عنوان MIUI 10.3.2.0.PDMMIXM برای Redmi 6 Pro، و حجم آن در 1.6GB است. این نسخه شامل سطح پچ امنیتی 2019 می باشد. شما همچنین می توانید پشتیبانی از قفل برنامه برای باز شدن قفل صورت دهید، توانایی قفل صفحه بعد از استفاده از قفل چهره باقی بماند و باز شدن سایه آگاه شدن از روی صفحه قفل محدود شود. همانطور که انتظار داشتید، مقدار زیادی از رفع اشکال نیز ساخته شده است.

اگر Redmi Note 5 Pro را در هند داشته باشید، می توانید به روز رسانی MIUI 10.3.1.0.PEIMIXM را بر اساس Android 9 Pie دریافت کنید و حجم این به روز رسانی در حدود 1.6 گیگابایت می باشد و بسته های سطح پچ امنیتی 2019 را شامل می شود، اما هیچ MIUI خاص نیست فقط با توجه به تغییرات تغییر می کند.

هر دو به روزرسانی در مراحل مختلف اجرا میشوند، بنابراین قبل از اینکه دستگاه خاص خود را مطرح کنید، ممکن است مدتی طول بکشد. Xiaomi قول داده است که Redmi Y2 اندروید پای را در ماه ژوئن دریافت کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.