این بازی هیجان انگیز در تمامی کنسول های PS4، Xbox One و PC به صورت Cross-Play ارائه خواهد شد و اجازه می دهد تا بازیکنان در تمام سیستم عامل ها با یکدیگر به مسابقات بروند.

Call Of Duty 2019 تعاملات روسیه با خاورمیانه، در ماه اکتبر منتشر می‌شود +تریلر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اعلام سالانه E3 قبل از سال، بازی Call of Duty معرفی شده است و معلوم می شود، scuttlebutt و جزئیات آنچه انتظار می رفت مشخص شده است. نشت و شایعات پیشنهاد کرد که عنوان CoD 2019 به عنوان یک سری جدید در بخش زیردریایی Modern Warfare Infinity Ward معرفی شده است و ثابت شده که درست است. Activision در سال 2019 وارد Call of Duty ؛ Modern Warfare  شد و با یک تریلر حس بازی را نشان داد. تاریخ انتشار آن برای 25 اکتبر در PS4، Xbox One و PC تنظیم شده است و برخی از تغییرات قابل توجه در بخش چند نفره را ایجاد می کند که باید آن را برای بازیکنان بسیار بیشتر مورد استقبال قرار دهد، همراه با آنچه Infinity Ward یک سبک واقع گرایانه تر می خواند از مبارزات تک نفره انجام می شود.

به طور مشخص، این Modern Warfare 4 نیست، که می توانست ورودی بعدی باشد.Subtitle بازی به سادگی Modern Warfare است و به عنوان یک راه اندازی مجدد از انواع Call of Duty 4: Modern Warfare در سال 2007 خدمت میکند. این قطعا یک بازسازی نیست، با توسعه Infinity Ward - استودیو مسئول تمام بازی های جنگ های مدرن به عهده گرفته است. این بازی جدید در همان جهان به عنوان سه گانه موجود تنظیم نشده است  Infinity Ward می گوید که جهان اتاق کمتری برای بالا بردن سهام داشته است، اما این ویژگی برخی از چهره های آشنا را نشان می دهد به عنوان مثال شخصیت های بازی با صدای جدیدی پا به میدان جنگ گذاشته اند.

همانطور که قبلا تایید شد، Call of Duty این سال یک مبارزات تک نفره را شامل خواهد شد . به نظر می رسد که این داستان مربوط به تعاملات روسیه با خاورمیانه خواهد بود، در حالی که دشمنان شامل یک گروه فرا ملی گرا می شوند که حملات تروریستی را در شهرهای بزرگ مانند لندن انجام دهند.

البته جنگ مدرن شامل یک حالت چند نفره خواهد بود، اما Infinity Ward هنوز مشخص نکرده است که این قسمت از بازی وجود دارد یا خیر؟!. با این حال، گفته است که پیشرفت شما در این کمپین به چند نفره ادامه خواهد داد، به این معنی که همیشه به دنبال باز کردن قفل های جدید، قدرت و سلاح های جدید هستید.

این بازی هیجان انگیز در تمامی کنسول های PS4، Xbox One و PC به صورت Cross-Play ارائه خواهد شد و اجازه می دهد تا بازیکنان در تمام سیستم عامل ها با یکدیگر به مسابقات بروند. یکی دیگر از تغییرات عمده برای طرفداران چند نفره این است که Activision نسخه معمولی فصل را نخواهد فروخت که نقشه های چند نفره جدید را پس از راه اندازی قفل می کند. در عوض، نقشه ها و رویدادهای جدید برای همه بازیکنان به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.  در صورت وجود هر چیزی،  ما نمی دانیم که آیا حالت چند نفره Blackout از Black Ops 4 باز خواهد گشت یا خیر.

تریلر منتشر شده از بازی را می توانید در ویدئو زیر تماشا کنید

یکی از چیزهایی که در حال تغییر است این است که انحصار PS4 به پایان رسیده است. اما همانند آخرین نوشته های CoD، DLC مانند Black Ops 4 برای اولین بار در PS4 منتشر خواهد شد. این پنجره تنها هفت روز است. فراتر از آن، ما هیچ ویژگی خاصی از چگونگی انتشار این محتوا را در اختیار نداریم.

بازی اصلی برای PS3، Xbox 360 و PC در سال 2007 راه اندازی شد و یکی از تاثیر گذارترین بازی های قرن بیست و یکم بود. بعدا در سال 2016 دوباره شناخته شد، هرچند که به طور کامل به این راه اندازی مجدد مجزا است.

Call of Duty؛ جنگ های مدرن برای بازی های PS4، Xbox One و PC در 25 اکتبر عرضه می شود. برای بیشتر بازی ها، مصاحبه گسترده ای با Infinity Ward یا خلاص شدن از همه چیزهایی که ما در مورد Call of Duty می دانیم؛ Modern Warfare reboot انجام شده است.

جزئیات بیشتر ممکن است در یک پانل E3 Coliseum در تاریخ 11 ژوئن به اشتراک گذاشته شود و این بازی به طور بالقوه در طی یک کنفرانس مطبوعاتی E3 ظاهر شود. با این حال، با توجه به منحصر به فرد بودن مدت زمان بندی شده فوق العاده PS4، احتمالا در ایکس باکس نمایش داده نمی شود، و سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را در این مورد نخواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.