بازار طلا و سکه درحالی در سراشیبی کند قیمت‌ها به مسیر خود ادامه می‌دهند که قیمت ارز نیز نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

سراشیب قیمت سکه و ارز ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۱ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۵۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۴۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۳۰۵ دلار رسیده است.

"ارز" هفته را با ثبات آغاز کرد

اما از سوی دیگر در بازار ارز، قیمت‌ها در نخستین روز از هفته جاری نسبت به هفته گذشته با ثبات همراه بود.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۱۱ خرداد) قیمت ارز را نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته ثابت نگه داشتند و هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۵۹ تومان می‌خرند که نسبت به پنج‌شنبه گذشته هیچ تغییری نداشته است.

همچنین قیمت خرید یورو نیز نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته با افزایش همراه شد؛ به طوری که شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۱۲ تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۶۳۳ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۴۵۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز، قیمت دلار را نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری ندادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها بدون تغییر نسبت به پنج‌شنبه ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان می‌خرند و ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان می‌فروشند که این نرخ‌ها نیز نسبت به روز پنج‌شنبه هفته گذشته ثابت بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.