خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: باید در شرایط فعلی برای نسل آینده اثری به یادگار گذاشت چراکه نباید تمام افتخارات ما مربوط به گذشته باشد لذا با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران اقتصادی، خیابان ها و ساختمان‌های اطراف مجموعه آیینه خانه مفخم را تملک و میدانی با وسعت بالا شبیه به میدان نقش جهان اصفهان اما با معماری خاص همین منطقه و زیبایی آیینه خانه ایجاد خواهیم کرد تا اثری ماندگار برای نسل‌های آینده باشد.

توسعه مجموعه تاریخی مفخم بجنورد با همکاری بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی شجاعی در نشست با فعالان اقتصادی خراسان شمالی درباره سند توسعه استان گفت: سند توسعه تدوین شده که البته امکان اینکه اصلاح شود هست که در همین زمینه از صاحب نظران، مدیران و فرمانداران می خواهم آن را مطالعه و نقطه نظرات خود را درباره اصلاح آن عنوان کنند.

وی همچنین با اشاره به تدوین طرحی به نام طرح توسعه هشت گام خراسان شمالی که منظور از هشت گام، هشت شهرستان خراسان شمالی هستند افزود: در این طرح جایگاه فعالیت های بخش خصوصی و دولتی در استان مشخص شده تا اسباب توسعه استان فراهم شود.

شجاعی در خصوص تجارت بین الملل نیز گفت: هر فرد یا افرادی از بخش خصوصی استان در زمینه تجارت بین المللی و انجام صادرات و واردات فعالیت داشته است و تجربه دارد خود را به استانداری معرفی کند تا در کنار ما قرار بگیرد زیرا به تجربه و اطلاعات این اشخاص نیاز داریم.

وی ادامه داد: مردم استان نسبت به مدیرانی که امور را می خوابانند و کارها را به موقع انجام نمی دهند، حساس باشند و این موضوعات را به استانداری اطلاع دهند زیر این مسائل برای ما اهمیت دارد.

وی در ادامه از سفر وزیر نیرو به استان در روز دو شنبه جاری خبر داد و گفت: برق رسانی به ۲۶ روستای استان انجام شده و به پایان رسیده که وزیر نیرو از انجام آنها بازدید خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بنده به واسطه تعریف زمان برای انجام کارها، اجازه ندادم که انجام امور عقب بیفتد و این برق رسانی نیز به واسطه همین تعریف زمان در ۱۵ اسفند ماه ۹۷ تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهره برداری پروژه ها را معطل هیچ مسئولی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.