نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) تمام هستی خود را وقف اسلام و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی کرد.

انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

عبدالله حاتمیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: از جمله ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) روحیه ایستادگی در برابر ظلم و ظالمان و مستکبران بود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر ظرفیت مردم تمام قد در مقابل آمریکا که نماد استکبار جهانی است، ایستادگی کرد و توانست انقلابی را تشکیل دهد که در حال حاضر الگوی آزادی خواهان جهان شده است.

نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی(ره) تمام هستی خود را وقف اسلام و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی کرد  و ساده زیستی ، اخلاق نیکو، ارتباط صمیمی با مردم ، تاکید بر حفظ حقوق اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه و سیره و سبک زندگی  امام خمینی (ره)از مهمترین عوامل نفوذ ایشان در  نزد مردم بود.

دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: نقش ویژه امام خمینی(ره) در هدایت روشنگرانه  مردم و پیروزی انقلاب اسلامی آن قدر بزرگ است  که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز با این جمله که این انقلاب بی نام و نشان امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست به ان اشاره می کنند و هر ساله نیز شاهد این موضوع هستیم که حضور افراد از کشورهای دیگر جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) افزایش پیدا می کند.

حاتمیان با بیان اینکه مشکلات متاثر از فشارهای استکبار جهانی و ضعف برخی مدیریت های  داخلی مردم را تحت فشارهای اقتصادی قرار داده که با تلاش و صبر و استقامت  که جزو اصول اساسی  مکتب امام خمینی (ره) است قابل حل  می باشد، بیان داشت: در طول چهار دهه ای که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد نظام با پیروی از  مکتب امام و با تکیه بر نقش مردم توانست تهدید ها را به فرصت تبدیل  کند و در شروع گام دوم انقلاب نیز مکتب امام خمینی (ره) ، بیانیه مقام معظم رهبری و همکاری  مردم و مسئولان مسیر توسعه و پیشرفت کشور را ضمانت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.