عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم در روزهای تعطیل ساعت ها در ترافیک مسیر طرقبه شاندیز به مشهد معطل می شوند.

مسئولان طرقبه شاندیز برای بازگشایی مسیر فرمانیه همکاری نمی کنند

علیرضاشهریاری در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: آماده هرگونه همکاری با شورای اسلامی و شهرداری طرقبه و شاندیز برای حل مشکل ترافیکی در مسیر طرقبه شاندیز  به مشهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از نظر شورای اسلامی شهر مشهد مشکلی برای رفع این گره ترافیکی و بازگشایی مسیرفرمانیه وجود ندارد و تمام امکانات لازم را در اختیار قرار خواهد داد،  تصریح کرد: در حال حاضر اختلاف نظری بین مسئولان مشهد و طرقبه و شاندیز در خصوص راه دسترسی به ییلاقات و بازگشایی مسیر فرمانیه به مجیدیه وجود دارد که این موضوع می تواند با همکاری مسئولان طرقبه و شاندیز برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه حل این گره ترافیکی به نفع طرقبه و شاندیز هم است، افزود: مردم در روزهای تعطیل ساعت ها در ترافیک مسیر طرقبه شاندیز به مشهد معطل می شوند و با اینکه در دو سال گذشته تلاش کرده ایم مسیر فرمانیه را بازگشایی کنیم اما مسئولان طرقبه شاندیز در این زمینه همکاری لازم را نداشته اند.

 رئیس کمیته نظارتی شهرداری منطقه ۱۲  ادامه داد: با بازگشایی مسیر فرمانیه به مجیدیه  بار ترافیکی جاده طرقبه شاندیز به مشهد و پل مهندس پرتوی شکسته خواهد شد .

شهریاری بیان داشت: مسئولان مشهد و طرقبه شاندیز باید با همکاری زمینه ای را فراهم نمایند که شهروندان و زائران کمترین زمان ممکن را در ترافیک این مسیر سپری کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص حریم شهر مشهد و محدوده‌های آن اختلافی بین مشهد و طرقبه و شاندیز رخ داده است، افزود: موضوع حریم شهر مشهد و طرح جامع این شهر بر اساس تقسیمات جغرافیایی صورت گرفته است و این طور نیست که مسئولان شهری مشهد به دنبال انتفاعی از این موضوع باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.