خراسان شمالی-سردار علیرضا مظاهری از کشف ۱۸ حلقه لاستیک کامیون قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

کشف لاستیک های میلیاردی قاچاق در خراسان شمالی

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد با ورود کالای قاچاق به استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشات زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۸ حلقه لاستیک خودروی سنگین که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود را کشف و ضبط کردند، افزود: در بررسی بعمل آمده ارزش این کالا یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد، یاد آور شد: نهایتا متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند پلیس خراسان شمالی بر دستان کلاهبرداران حرفه ای

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار با ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش۹۰۰ میلیون ریال در "بجنورد" خبر داد.

 سرهنگ حسین بدری گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با جعل سند و رسید اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۲ کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتا با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

کشف دام غیرمجاز میلیاردی در خراسان شمالی

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۷۲ راس دام غیرمجاز و توقیف یک دستگاه کامیون خبرداد.

سردار علیرضا مظاهری در تشریح این خبر گفت: عوامل انتظامی در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیون حامل ۱۷۲ راس گوسفند غیر مجاز مشکوک و آن را در پاسگاه اسدلی توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با بررسی ماموران مشخص شده دام های  غیر مجاز از  شهرستان مانه و سملقان بارگیری و به طرف اسفراین  و مقصد سبزوار در حال تردد بوده که توقیف شدند.

وی افزود: در این رابطه دو نفر متهم، یک نفر راننده و یک نفر صاحب مال دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت : با بررسی کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است که متهمین، خودرو و اموال مکشوفه جهت تکمیل پروندخ به مرکز تعزیرات حکومتی معرفی و تحویل داده شده اند.

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی با اعتراف به ۷ فقره سرقت در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ سارق اداوات کشاورزی با اعتراف به هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در سطح شهرستان شیروان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 کشف بیش از ۴کیلوگرم مواد مخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف۴ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک درعملیات مشترک با پلیس مرزبانی در اسفراین خبر داد .

 سرهنگ جاوید مهری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اقدام به توزیع مواد مخدر به صورت عمده در سطح شهرستان می نماید مراتب در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهایتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسائی مکان مورد نظر شدند افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه طی هماهنگی قضایی متهم را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل نمودند .

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از منزل متهم مقدار ۴کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف نمودند، خاطرنشان کرد : متهم نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

سارقان حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۱۲ سارق حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۱۲ سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴۵ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و ... اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان عزیز همواره باید نکات امنیتی و توجه به هشدار های پلیس را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه پلیس با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت می ایستد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی تویوتا کاپرا یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

فرمانده انتظامی شیروان از ۲ مصدوم و یک کشته در محور اصلی "شیروان - فاروج" بر اثر واژگونی خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی در  محور "شیروان - فاروج"، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با مراجعه ماموران به محل حادثه مشخص شد یک تویوتا کاپرا به علت عدم کنترل خودرو واژگون شده است، افزود: در این حادثه ۳ نفر مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.  

فرمانده انتظامی شیروان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه ها را عدم کنترل خودرو به علت خواب آلودگی راننده تویوتا کاپرا اعلام کردند.

سرهنگ وحیدی در پایان از رانندگان خواست در صورت خستگی و خواب آلودگی ۲۰ دقیقه در محل مناسب پارک کرده و استراحت نکنند تا شاهد چنین حوادثی در رانندگی نباشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.