نماینده تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اعلام داشتند که صدا و سیما باید عامل ایجاد وحدت و انسجام در جامعه به عنوان مهم‌‎ترین اولویت کشور باشد.

صدا وسیما باید عامل ایجاد وحدت در جامعه باشد

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: شبکه پنج صدا وسیما به دلیل بی توجهی مدیران وقت آن ، در یک برنامه زنده که به مناسبت تولد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده بود به ساحت همسر و صحابه پیامبر(ص) توهین کرد که باعث ایجاد تنش های مختلفی در کشور شد.

وی تصریح کرد: به دنبال این بی حرمتی ، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کردند تا از بروز اینگونه موارد در رسانه ملی جلوگیری به عمل آید.

عضو فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه اگرچه مدیر این شبکه و عوامل برنامه پخش شده از طرف رئیس رسانه ملی برکنار شدند، ولی این موضوع کافی نمی باشد، افزود:  چرا صداوسیمایی که از پول بیت المال استفاده می کند، تیشه به ریشه وحدت کشور می زند وبه مقدسات اهل سنت و یک میلیارد و 400 میلیون نفر مسلمان توهین می کند.

 رحیمی جهان آبادی بیان داشت: وقوع این گونه موارد  به حیثیت و امنیت کشور لطمه می زند ، حال آنکه صدا و سیما باید عامل ایجاد وحدت و انسجام در جامعه به عنوان  مهم‌ترین اولویت کشور باشد .

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: از قوه قضائیه نیز بابت ورود به موقع  به موضوع و احضار و بازداشت مداح خاطی تقدیر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.