رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: از نظر تجهیزات و سخت‌افزار هیئت والیبال خراسان رضوی با مضیقه روبه‌رو است.

به گزارش قدس آنلاین ؛ حمید نیکویی  اظهار داشت: استعدادیابی از مؤثرترین روش‌های جذب ورزشکاران است، هیئت والیبال خراسان رضوی تاکنون در این امر موفق بوده، روستاها و شهرستان‌های خراسان رضوی بسیار فعال هستند و برنامه‌های خود را به بهترین شکل اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشکلی از لحاظ فضای ورزشی وجود ندارد و مکان ورزشی در دسترس ورزشکاران است، به عبارتی سالن مهران به طور اختصاصی در اختیار هیئت والیبال خراسان رضوی قرار داشته که ورزشکاران مستعد می‌توانند به صورت رایگان از این فضا استفاده کنند.

نیکویی خاطرنشان کرد: امکانات چندانی در هیئت وجود نداشته و تنها وسایلی مانند توپ، تور و زمین در اختیار ورزشکاران قرار دارد، البته ارگان‌هایی نظیر فدراسیون والیبال و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هیئت حمایت می‌کنند، بدون همکاری ارگان‌ها هیئت قادر به پیشرفت نبود.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر 40 ورزشکار حرفه‌ای زیر نظر مربیان مهارت دیده فعالیت می‌کنند، هیئت والیبال خراسان رضوی سالیانه در چندین مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف نظیر جوانان، نوجوانان و امید و در دو بخش آقایان و بانوان شرکت می‌کنند.

نیکویی بیان کرد: از رقابت‌های در پیش روی والیبال ملی می‌توان به لیگ ملت‌ها اشاره کرد که پوریا یلی والیبالیست خراسانی با تیم ملی راهی این مسابقات شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.