عضو شورای خبرگان رهبری گفت: بهترین دلیل برای شایستگی آیت الله خامنه ای به رهبری حکومت اسلامی، عملکرد تحسین برانگیز ایشان در سی سال گذشته است. گویا روح خمینی کبیر(ره) در کالبد مقام معظم رهبری در حال هدایت کشور است.

 آیت الله خامنه ای در تمامی موارد پیرو صادق و راستین امام(ره) هستند/گویی روح خمینی کبیر(ره) در کالبد مقام معظم رهبری  در حال هدایت کشور  است

آیت الله حسن عالمی در گفت و گو با قدس آنلاین، عنوان کرد: همانطور که از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در صحبتها و سخنرانی هایشان مشخص است آرمان ایشان عبارت از حاکمیت ارزشهای اسلامی و برقراری عدالت در جامعه است.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوره ای که امام خمینی(ره) زعامت انقلاب را بر عهده داشتند گام های بزرگی برای نیل به آرمانها برداشتند،  اما بدلیل مدت کوتاهی که در راس انقلاب بودند، تمام آنچیزی که می خواستند محقق نشد.

وی ادامه داد: در طی سه دهه بعد که رهبر انقلاب اسلامی ناخدای کشتی انقلاب بوده اند ، دقیقا همان مسیری که حضرت امام(ره) پایه ریزی کرده و حرکت می کردند، را ادامه داده اند. ایشان از اهداف و آرمانهای امام خمینی (ره) ذره ای انحراف نداشته اند.

وی تصریح کرد: تمام آن چیزی را که امام امت برای پیشبرد انقلاب اسلامی و احیای ارزشهای دینی و اسلامی ترویج می کردند، رهبر معظم انقلاب همان را ادامه داده اند. در حقیقت تفاوت بارزی در اهدافی که مدنظر حضرت امام بوده است و آنچیزی که مقام معظم رهبری آنرا پیموده است دیده نمی شود.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با شجاعت و بصیرت و با انتخاب روش و سیره مناسب اجتماعی، بین اقشار مختلف جامعه و بخصوص بین جوانان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما ایشان تمام سرمایه و محبوبیت خود را صرف احیای ارزشهای اسلامی می کنند. همان چیزی که حضرت امام(ره) آنرا می خواستند و در راستای تحقق آن تلاش می کردند.

عضو مجمع خبرگان رهبری بیان کرد: حضرت امام(ره) در زمان خود مسیر را به وضوح تعیین می کردند. مسیری که امام، مردم را به آن دعوت می کردند، مسیری کاملا روشن بود. امروز نیز حضرت آیت الله خامنه ای به شایستگی این ویژگی را دارا هستند . ایشان در تمام زمینه ها پیرو واقعی حضرت امام هستند و مصادیقی همچون تقویت خودباوری و مقاومت در برابر استکبار در راستای همین پیروی است. ایشان درتمامی موارد پیرو صادق و راستین حضرت امام(ره) هستند.

وی در خصوص دیگر مشابهت های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به خبرنگار قدس آنلاین گفت: وقتی حضرت امام(ره) در مسیر حرکت انقلاب به موانعی برخورد می کردند محکم و شجاعانه ایستادگی می نمودند. این همان خصیصه ای است که اکنون رهبر معظم انقلاب انجام می دهند. حضرت امام (ره)همیشه نسبت به مردم موضع ملاطفت و رضایت داشتند و به همین دلیل مردم هم پشت سر حضرت امام(ره) در صف های به هم پیوسته حرکت می کردند. اکنون آیت الله خامنه ای هم دارای این ویژگی هستند. دیدارها و گفت و گوهایشان با اقشار مختلف مردم بویژه دیدارهایی که در ماه مبارک رمضان امسال انجام شد موید این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری پس از فوت امام خمینی(ره) بهترین و شایسته ترین فرد را برای زعامت انقلاب اسلامی برگزید. بهترین دلیل برای این موضوع عملکرد تحسین برانگیز آیت الله خامنه ای در سی سال گذشته است. مدیریت نظام دقیقا همانگونه که در آرمانها و اهداف حضرت امام(ره) بوده، انجام شده است.

آیت الله عالمی افزود: جبهه استکبار پس از فوت امام خمینی(ره) امیدوار بودند که خللی در مدیریت نظام اسلامی بوجود بیاید تا آنها به مقاصد پلید خود برسند، اما به هیچ عنوان مستکبران و ظالمان دنیا نتوانستند به اهداف خود دست یابند. گویی روح خمینی کبیر(ره) در کالبد مقام معظم رهبری قرار گرفته و در حال هدایت کشور اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در مدت زعامت خود به گونه ای هدایت کشتی انقلاب را در دست گرفته اند که حتی آندسته از اهداف و آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) که در زمان حیات ایشان به منصه ظهور نرسید ، امروز شاهد شکوفایی و تحقق آنها هستیم. اکنون با هدایت مقام معظم رهبری بسیاری از اهداف امام (ره) به نتیجه رسیده و بسیاری دیگر در آستانه تحقق قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.