سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به پایان یافتن فرصت اکران فیلم‌های نوروز از نمایش سه فیلم «قصر شیرین»، «کار کثیف» و «ایده اصلی» در اکران نوبت دوم عید فطر خبر داد.

«قصر شیرین» به اکران دوم عید فطر رسید

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش که امروز یکشنبه ۱۲ خردادماه برگزار شد، پایان نمایش فیلم‌های نوروز در سرگروه‌ها به جز فیلم «پیشونی سفید ۳» به دلیل پایان تعداد هفته اکران بر اساس آئین نامه اعلام شد و نمایش این فیلم‌ها تنها در پردیس‌های سینمایی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شورا پیشنهاد کرده در طول سال هر دفتر پخش تنها امکان اکران ۲ فیلم را در یک سرگروه داشته باشد، بیان کرد: قرارداد فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه سینمایی آزادی، بعد از فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی بسته شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: همچنین فیلم «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی بعد از فیلم «دختر شیطان» در گروه سینمایی فرهنگ نمایش داده می‌شود و قرارداد «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی بعد از فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار اکران می‌شود.

فرجی در پایان گفت: «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور و «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی به ترتیب در سر گروهای آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خردادماه اکران می‌شوند و نمایش فیلم‌های «نبات» و «تگزاس» و «سامورایی در برلین» در سینماها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.