قزوین_ سرپرست شهرداری الوند گفت: فعالیت تمامی اعضا در هیئت مدیره منوط به داشتن شرایط ابلاغی توسط وزارت کشور است.

فعالیت تمامی اعضا در هیئت مدیره منوط به داشتن شرایط ابلاغی توسط وزارت کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مصطفی طاهرخانی سرپرست شهرداری الوند روز یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از بلوار آزادگان شهر الوند در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: پروژه این بلوار به منظور مسیرعبور و مرور شهروندان و دسترسی آسان شهروندان مجتمع مسکن مهر انجام شد و مدت اجرای این پروژه حدود ۴۵ روز بوده است.

وی افزود: پروژه های مختلفی برای افتتاح در شهر الوند پیش بینی شده که رشد فیزیکی برخی از پروژه ها تا ۹۰ درصد است؛ پروژه ای در خیابان شهید مطهری با فعالیت مشترک راه و شهرسازی و مسکن و شهرسازی پیش بینی شده است که بخشی از این پروژه حدود ۵۰ درصد کمتر از سه هفته دیگر بهره برداری و کمتر از دوماه آینده به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری الوند گفت: احداث پارک بانوان و احداث دوپارک محله ای را در دستور کار داریم و مکان یابی مناسب برای پارک بانوان انجام شده و کلنگ زنی آن به زودی انجام می شود.

طاهرخانی ادامه داد: مدیریت شهری در راستای عزم درآمد زایی و جلوگیری از هزینه های اضافی به کارگرفته می شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا عدم ثبات مدیریتی شما را در انجام مسئولیت شهری و انجام پروژه های شهری در الوند سست نمی کند؟ عنوان کرد: ما یادگرفتیم که اگر یک روزی مسئولیت را به ما دادند به مسئولیت به دیدگاه امانت به آن نظاره کنیم و قطعا اگر به دنبال حاشیه بودیم پروژه بلوار آزادگان امروز به بهره برداری نمی رسید.

سرپرست شهرداری الوند گفت: موضوع انتخاب شهردار در حوزه اختیارات شورای شهر است و نگاه و دیدگاه ما در این زمینه، خدمت به مردم است و اگر مردم صلاح بدانند در شهرداری خواهم ماند؛ کمتر از  مدت دوماه دوافتتاح را در شهر الوند خواهیم داشت و این مسیر را ادامه می دهیم و خود را وارد حاشیه نخواهم کرد.

طاهرخانی در خصوص سیاست های شهرداری برای حمایت از سرمایه گذاری اضافه کرد: الوند ظرفیت بسیار بالایی دارد و اگر ذره ای موفقیتی بوده به دلیل مطالعات انجام شده در این زمینه است.

وی یادآور شد: در شهرک های صنعتی و هیات مدیره ها می توان گفت که هر مدیری براساس سلایق مدیریتی خود اعمال می کند و از تمام کسانی که قبلا در هیات مدیره ها زحمت کشیدند تقدیر داریم؛ اگر در حوزه شهرک های صنعتی ما مسائلی داشته باشیم قطعا باید این مسائل توسط زیرصلاح خود حل شود؛ در حال حاضر انتخاب تیم جدید هیئت مدیره های شهرک های صنعتی انجام نشده چراکه در این زمینه، موضوع سرمایه گذاری نیازمند است.

سرپرست شهرداری الوند در پاسخ به سوالی در خصوص سلب عضویت شورای شهر قزوین و یکی از اعضای ستادانتخاباتی مجلس در هیئت مدیره کرمانشاه و فعالیت های ورزشی و فرهنگی خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل وزارت کشور و ابلاغیه آن برای تمام سازمان ها، فعالیت تمامی اعضا در هیئت مدیره در مورخه اول خردادماه سالجاری منوط به داشتن شرایط ابلاغی از سوی وزارت کشور است؛ اعضای هیئت مدیره بعد از تعطیلات مشخص می شوند؛ در خصوص کرمانشاه جمع بندی نهایی انجام و اطلاع رسانی می شود.

طاهرخانی بیان کرد: در حوزه ورزشی باید گفت که اداره ورزش الوند فعالتر از شهرداری الوند نیست و نیازمند بازنگری در این زمینه است و شهرداری این ظرفیت را دارد که سالن هایی را در رشته هایی مختلف ورزشی قرار دهد و این آمادگی را داریم که اگر فعالان در این زمینه فعال هستند، اطلاع رسانی کنند  و ما کمک حال این افراد خواهیم بود؛ در حوزه فرهنگی نیز برنامه جنگ شادی ها در تالار شهر انجام می شود و این تالار با مدیریت جدید در اختیار عموم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مجموع در توزیع اعتبار سطح شهر الوند تفاوتی نبوده و توزیع متناسب بوده است؛ ما براساس اینکه هرنقطه از سطح شهر نیازمند توجه باشد، اعتبارات را در نظر می گیریم.

سرپرست شهرداری الوند در توضیح برگزاری جلسات شورا با حضور رسانه ها گفت: برای حضور خبرنگاران در صحن شورا باید سخنگوی شورای شهر پاسخ دهد اما لازم به ذکر است که این گونه نیست که درب شورا بر کسی بسته باشد؛ هرکدام از ما باید وظیفه حرفه ای خود را درست انجام دهیم و بنده احساس می کنم که در این زمینه بزرگ نمایی شده است چراکه بنده در صحن شورا حضور دارم و حضور خبرنگاران و اهالی رسانه را در این شورا مشاهده می کنم؛  یادآور می شود که خبرنگاری می توانند در جلسات شورای شهر حضور داشته باشد که دارای مجوز باشند. 

طاهرخانی عنوان کرد: بعد از پایان جلسه شورا، تمام صورت جلسه های شورا به شهرداری، فرمانداری و استانداری ارسال می شود؛ هریک از فعالان رسانه می توانند هماهنگ کنند و در جلسات شورا حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهرصنعتی البرز، قابلیت شاخص شهر الوند محسوب می شود که در این زمینه، درنظرداریم تا نمایشگاه صنعت را برگزار کنیم چراکه این نمایشگاه موجب می شود تا شهر الوند معرفی شود؛ در زمینه هایی همچون گردشگری ضعیف عمل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.