زنجان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به هدر می رود.

استاندارد سازی  بیش از ۶ هزار کنتور خراب

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان علیرضا جزء قاسمی با اذعان به اینکه در سال گذشته بیش از ۶ هزار فقره کنتور تعویض و استاندارد سازی شده است.اظهار داشت: از این تعداد ۶۴۰ فقره در ۲ ماهه نخست سال جاری تعویض و استاندارد سازی شده است.

وی افزود: در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از هزار و ۴۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز را در شهرهای استان زنجان شناسائی و هزار و ۱۰۰ فقره از این انشعابات را به مجاز تبدیل کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: در ۲ ماهه نخست سال جاری نیز ۱۶۴ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است.

جزء قاسمی گفت: از میزان انشعابات غیر مجاز شناسائی شده در سال جاری تا کنون ۷۷ فقره پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز گردیده و مابقی نیز در اسرع وقت از غیرمجاز به مجاز تبدیل می شود.

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز شناسائی شده به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان و قیدار بوده و شهرهای آببر ، دندی ،حلب ، چورزق و نیک پی نیز شهرهایی بودند که هیچ انشعاب غیر مجازی نداشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب های غیر مجاز جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با آن دسته از افرادی که به صورت خود اظهاری به قانونی کردن انشعاب آب اقدام کنند ، همکاری های لازم را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به دلیل تخلف برخی افراد و استفاده غیر مجاز در بخش های کشاورزی ، باغداری و صنعتی هدر می رود گفت: به همین منظور شناسائی و جمع آوری این نوع انشعابات به صورت مستمر پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.