خراسان شمالی- مدیرکل دفتر هماهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: طرح توزیع گوشت بدون صف بر اساس پیشنهاد استاندار در راستای تکریم و احترام به مردم صورت گرفته است و قرار شد توزیع روزانه دو تن گوشت منجمد اگر با صف صورت می گرفت با تعیین آحاد جامعه توسط مسوولان بخش های مربوطه توزیع شود.

توزیع گوشت بدون صف به تناوب انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری رضا موفق در پاسخ به برخی سوالات هم استانی های محترم در خصوص نحوه توزیع گوشت منجمد طرح تنظیم بازار افزود: هدف از توزیع اقلام یارانه ای که با ارز دولتی وارد کشور می شود، جلب رضایت مردم، تنظیم قیمت در بازارها و توزیع اقلام فوق الذکر به شکل عادلانه در سطح عموم است .

وی ادامه داد: ایجاد هرگونه صف باعث تضییع حقوق مردم و ایجاد نارضایتی می شود، لذا با شناسائی جامعه هدف توسط دستگاه های متولی اعم از اقشار ضعیف و آسیب پذیر، جامعه کارمندی، بازنشستگان، کارگران و غیره...و تعیین سازکار توزیع به همراه زمانبندی شهرستانی، مقرر شد شیوه توزیع گوشت قرمز با سازکارهای جدیدی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت استان و میزان محدود گوشت تخصیصی به استان، طوری برنامه ریزی شد که در بازه زمانی مشخص، تمام افراد جامعه هدف، از گوشت یارنه ای فوق الذکر استفاده کنند.

موفق خاطر نشان کرد: با توجه به افراد مخاطب دستگاههای مرتبط در جامعه، مقرر گشت، اطلاع رسانی و جمع بندی میزان تقاضای خانواده های تحت پوشش توسط دستگاه های اجرائی ذیربط جمع بندی گردد.

مدیرکل دفتر هماهنگی استانداری خراسان شمالی افزود: با عنایت به تقاضای جامعه کارگری استان الویت فعلی پاسخگوئی به کارگران کارگاههای ۱۰ نفر به بالا و بصورت چرخشی در شهرستانها می باشد، که این امر توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیریت می شود که پس از اتمام کارگاه های کارگران فوق الذکر، کارگران کارگاه های ۵ تا ۱۰ نفره مورد اقدام قرار خواهند گرفت.

وی درخصوص کارگران ساختمانی نیز اطمینان خاطر داد: بانک اطلاعاتی مورد نیاز در حال جمع بندی بوده و بزودی مورد اقدام قرار خواهد گرفت واطلاع رسانی ثبت نام و توزیع گوشت قرمز برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی توسط این دو اداره کل اقدام می شود.

موفق افزود: هدف از حذف صف اقلام یارانه ای حفظ شان مردم است که با سازکار پیش بینی شده موجود، تمام خانواده های هم استانی در فاصله زمانی مشخصی از گوشت یارانه ای استفاده خواهند کرد و هرجا نقصی هست، قطعا اقدام خواهد شد و از پیشنهادات مردمی در این خصوص استقبال خواهد شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.