گیلان- شرکت گاز استان گیلان در اردیبهشت امسال توانسته است بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز در سراسر استان نصب نماید.

۵۸۴ هزار انشعاب گاز در گیلان نصب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهتمام ویژه شرکت گاز برای برخورداری تمام نقاط استان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: در اردیبهشت امسال بالغ بر هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز در سراسر استان نصب شده که ۲۳ درصد از این میزان مربوط به حفرات خالی شهرها می باشد.

حسین اکبر با اعلام این موضوع بیان نمود: با نصب این تعداد انشعاب، مجموع انشعابات گاز در گیلان به ۵۸۴ هزار عدد افزایش یافته است.

حسین اکبر گفت: تمرکز شرکت گاز استان گیلان همزمان با آغاز نیم قرن دوم فعالیت شرکت گاز، بر روی افزایش سطح کیفی خدمات و اجرای پروژه های کیفی مختلف نظیر پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب می باشد با این وجود این شرکت گازرسانی به مناطق باقیمانده و حفرات خالی شهرها را از یاد نبرده و در جهت بهره مندی همه گیلانیان عزیز از گاز تلاش می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اظهار داشت: هم اکنون بالغ بر ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی و ۵۳۷۱ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان سال آینده ۱۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار دیگر که در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان قرار دارند از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.