گیلان- فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۲ قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان‌های مرزی غرب کشور خبر داد.

دستگیری قاتلان بانوی رشتی در غرب کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ سیدجعفر جوانمردی با اعلام این خبر گفت: در پی کشف جسد زنی ۴۰ ساله در منطقه ییلاق جهانگیریه شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش شبانه روزی موفق به شناسائی قاتلان شدند، افزود: پس از اخذ دستورات قضایی، تیمی متشکل از کارگاهان پلیس آگاهی استان و کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان به مناطق مرزی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان اعزام و با انجام اقدامات فنی طی ۲ عملیات غافلگیرانه، متهمان داخل منزل خود دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی فنی پلیس، قاتلان پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به بزه انتسابی با همدستی همدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه قاتلان خانمی ۴۰ ساله را در منزل خود در شهرستان رشت با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند و جسد را با خودروی برلیانس مقتوله به ییلاق جهانگیریه رضوانشهر انتقال، و به استان آذربایجان غربی متواری شده بودند، افزود: خودروی برلیانس نیز در منزل یکی از قاتلان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه متهمان ۳۰ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و کسانی که دست به اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.