همدان - مدیر امورآب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از اجرای بخش دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی گاماسیاب به طول ۶ کیلومتر خبر داد.

اجرای بخش دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی گاماسیاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ ابراهیم طاهری ضمن اشاره به آغازعملیات اجرایی بخش دوم ازخط انتقال مجتمع آبرسانی گاماسیاب؛گفت: این مرحله از پروژه مذکور؛ به طول ۶ کیلومتر با لوله سایز ۳۱۵، حدفاصل روستاهای "وراینه" تا "بیان" شهرستان نهاوند اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه خط انتقال مجتمع آبرسانی گاماسیاب به طول ۱۱ کیلومتر و درسه مرحله اجرایی خواهد شد، افزود: پیش از این اجرای ۳ کیلومترازخط انتقال مذکورعملیاتی شده و پس از اجرای ۶ کیلومتر دراین مرحله، مابقی در بخش سوم اجرایی می شود.

طاهری با بیان اینکه فاز دوم ازعملیات اجرایی خط انتقال مجتمع گاماسیاب ازنیمه اردیبهشت ماه سال جاری آغازشده است؛ اظهارداشت: درحال حاضر اجرای این بخش ازکاربا پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد درحال انجام است و مطابق بازه زمانی تعریف شده ظرف ۱۲ماه این فازتکمیل خواهد شد.

وی توضیح داد:اجرای۶کیلومترازخط انتقال مذکور؛نیازمند صرف ۴ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند دربخش دیگری ازسخنانش با اشاره به پروژه  ساخت مخزن بتنی و اجرای کامل شبکه آبرسانی روستای راوند علیا و سفلی نیز گفت: این پروژه نیز هم اکنون؛ با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجرااست و بنابربازه زمانی تعریف شده؛ در شهریور ماه و یا مهرماه سال جاری به سرانجام می رسد.

وی همچنین از تعویض ۳۰۰ مترازشبکه معیوب آبرسانی روستای "جهان آباد" با صرف ۷۰ میلیون تومان و تعویض ۵۰۰ متر از خط اصلی فرسوده انتقال آب در روستای "حسین آباد" و "ده چقایی" شهرستان نهاوند ازابتدای سال جاری تا کنون خبر داد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.