همدان- رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: همزمان با برگزاری نماز عید فطر در مصلی همدان طرح ترافیکی محدودیت تردد خودرو ها و وسایل نقیله موتوری اجرا خواهد شد.

محدودیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر اعمال خواهد شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سرهنگ علی فکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد پلیس راهور اعلام کرد: عبور هر نوع وسیله نقیله موتوری از  ۵ صبح زمان برگزاری نماز عید تا پایان برگزاری این مراسم در چارباغ های مفتح از تقاطع تختی به سمت میدان مفتح و بالعکس ممنوع است و خدمات دهی توسط اتوبوس های شهری شهرداری همدان انجام خواهد شد.

وی افزود:  افزون برعبور توقف هم از این ساعت تا پایان مراسم نماز عید فطر ممنوع است که با توقف هر خودروی در این محدود به پارکینگ منتقل خواهد شد. همچنین عبور چارباغ مفتح و شهید چیت سازیان به سمت تپه مصلی هم این ممنوعیت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور همدان اظهار کرد:   بخش غربی چارباغ شهید چیت سازیان برای توقف خودرو های مراجعه کننده به نماز عید فطر پیش بینی شده است و از همه شهروندان تقاضا داریم که برای پیشگیری از ایجاد هر گره ترافیکی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

  سرهنگ فکری گفت: با تعامل و هماهنگی با سازمان  مدیریت حمل و نقل درون شهری همدان اتوبوس و تاکسی برای رسیدن نمازگزاران به مصلی و مبدا حرکت آنان پیش بینی شده است و شهروندان تقاضای داریم که از این ناوگان عمومی استفاده کنند و خودروی شخصی استفاده نکنند. و در صورت نیاز به عبور از این مسیر، مسیر های جایگزین را انتخاب کنند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.