خراسان شمالی- وزیر نیرو گفت: ۴۲ پروژه مجموعه وزارت نیرو در استان خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان درحال اجرا ست.

۴۲ پروژه وزارت نیرو در خراسان شمالی در حال اجراست
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر رضا  اردکانیان در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی و در دیدار با نماینده ولی فقیه استان اظهار داشت: این پروژه های فوق تاکنون ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی داریم در سال رونق تولید آهنگ پیشرفت پروژه ها بیشتر شود.
وی تصریح کرد: در موضوع آب همه متوجه شده اند هیچ توفیقی حاصل نمی شود مگر همه باهم کار کنند.
اردکانیان خاطرنشان کرد: طرح ها و برنامه هایی در سطح کشور و استان خراسان شمالی در حال اجراست که خوشبختانه دکتر شجاعی استاندار این استان اشراف کامل به تمامی امور دارد که سرعت این پروژه ها تسریع می یابد.
در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد اظهار داشت: توسعه استان با حضور مقام معظم رهبری کلید خورد که با همت مدیران به ویژه استاندار خراسان شمالی قدم های خوبی برداشته شده است.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: امیدواریم شاهد تحول جهشی در این استان باشیم تا مدل توسعه مقام معظم رهبری محقق شود و ما جزو ده استان اول کشور قرار گیریم.
وی در ادامه سخنان خود دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی را فردی تازه نفس دانست و گفت: دکتر شجاعی حرفایی جدیدی برای توسعه  و پیگیری های مجدانه ای در تمام امور دارد اما به تنهایی نمی توان مسیر توسعه را طی کرد.
آیت الله یعقوبی افزود: حرکت های خوبی از زمان حضور دکتر شجاعی در استان شکل گرفته که امیدواریم تداوم یافته و شاهد تحول و توسعه باشیم.
وی اظهار داشت: جدیت در کار استاندار کاملا محسوس است که امیدواریم پروژه های نیمه تمام حوزه وزارت نیرو تکمیل شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.