خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به انسجام و هم افزایی بین اجزای حکومتی در خراسان شمالی این استان آمادگی تبدیل شدن به کارگاه توسعه و عمران را دارد.

خراسان شمالی آمادگی تبدیل شدن به کارگاه توسعه و عمران را دارد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار داشت: اعتقاد دارم وزارت نیرو یکی از وزارتخانه هایی است که مسیر توسعه کشور را به خوبی طی کرده است و به نوعی در این حوزه دانایی بر کار مسلط شده است.
دکتر شجاعی افزود: با بررسی شاخص های مربوط به حوزه نیرو متوجه توسعه و پیشرفت این شاخص ها هستیم و سفر وزیر نیرو به خراسان شمالی می تواند بخشی از نداشته های استان در این بخش را تامین کند.
وی ادامه داد: در سند توسعه استان پیشران های اقتصادی هر منطقه تعریف شده است و بنده اعتقاد دارم کار بدون برنامه و زمان کار مدیریتی نیست.
دکتر شجاعی خطاب به وزیر نیرو گفت: انتظار ما از وزارت نیرو توجه به خراسان شمالی برای رسیدن شاخص های حوزه نیرو این استان به متوسط کشوری است و استان به طور کامل در خدمت برنامه های وزارت نیرو می باشد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگر از سخنان خود تاکید کرد: کسانی که واژه محروم را برای خراسان شمالی به کار می برند باید پاسخگوی خداوند و مردم باشند.
دکتر محمدعلی شجاعی تصریح کرد: داشته ها و توانمندی های خراسان شمالی به نسبت بسیاری از استان ها بیشتر است و این استان نیازمند حرکت، تلاش و انسجام است که خوشبختانه در استان شکل گرفته است.
وی افزود: حوزه نیرو باید به عنوان پیشران بیشتر از گذشته در کنار ما باشند تا گام های توسعه در این استان متناسب با سیاست های دولت بلندتر و سریع تر برداشته شود.  
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.