البرز- مدیر باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز با بیان این که مردم کرج صاحبان اصلی این باشگاه هستند گفت: دور جدید تمرینات بعد از عید سعید فطر آغاز می شود.

صاحبان اصلی باشگاه مردم هستند/با کادر فنی البرزی به لیگ دو می‌رویم

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از ابتدای فعالیت شهدای رزکان بر این باور بودیم که می توانیم از ظرفیت بالای فوتبال استان البرز به خصوص شهر کرج نهایت استفاده را داشته باشیم از همین رو باتوجه به این که کرج سرشار از بازیکنان مستعد است این فرصت را فراهم کرده ایم تا کسانی که تاکنون به دلایل مختلف مجال دیده شدن نداشته اند، از این پس در باشگاه شهدای رزکان فعالیت داشته باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم شهدای رزکان برای حضور در رقابت های فصل جدید لیگ دسته دوم کشور گفت: با چند گزینه جلساتی را برگزار کرده ایم اما اعتقاد داریم اعضای کادرفنی تیم باید از مربیان البرزی باشند و طی روزهای آتی برای بحث انتخاب سرمربی هم به جمع بندی خواهیم رسید.

مدیرباشگاه فوتبال شهدای رزکان با بیان این که این باشگاه ظرفیت صعود به لیگ یک را دارد خاطرنشان کرد: روزی در خلال مسابقات دسته سه یکی از بازیکنان تیم به من گفت که بحث مالی برای او مطرح نیست و تیم شهدا را به مانند خانواده و ناموس خود دوست دارد، قطعا باوجود چنین بازیکنانی بود که با هزینه ای به مراتب کمتر به نسبت سایر تیم های حاضر توانستیم به لیگ دو کشور صعود کنیم.

کریمی تاکید کرد: درهای باشگاه به روی جوانان مستعد باز است اما جوانان ما باید بدانند تیم شهدای رزکان به بازیکنان عاشق و دلسوز نیاز دارد و اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک با توجه به تجربه ای که تاکنون بدست آورده ایم می توانیم به لیگ دسته اول صعود کنیم.

وی در خصوص اهمیت برگزاری دیدارهای تیم شهدا در رزکان گفت: بدون شک این اتفاق در سال جاری رخ نخواهد داد اما برای سال های آینده با احداث سکو در زمین چمن رزکان دیدارهای خود را با حمایت هواداران پرشور رزکانی برگزار خواهیم کرد.

مدیرباشگاه فوتبال شهدای رزکان ضمن درخواست از مسئولین گفت: این تیم برای مردم و به نام شهدا بوده و انتظار حمایت مالی از مسئولین نداریم اما از اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال درخواست داریم تا بتوانیم دیدارهای خود را در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج برگزار کنیم.

کریمی در پایان گفت: شرایط لیگ دو با لیگ سه تفاوت بسیاری دارد چرا که وارد دنیای حرفه ای تری شده ایم و اعتقاد دارم با حمایت مسئولین فرزندان البرز هم می توانند حتی قهرمان شوند و به رده های بالاتر صعود کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.