۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 658846
قیمت طلا، سکه و ارز(دوشنبه13خرداد)

قدس آنلاین: در ادامه روند دو سه روز اخیر، امروز نیز قیمت‌ها در بازار طلا و ارز کاهشی بود.

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (ساعت ۱۸ دوشنبه) با کاهش ۵۵ هزار تومانی به چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲۰۰۰ تومانی ۴۱۳ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نشان از کاهش ۵۰ هزار تومانی آن نسبت به روز گذشته دارد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه با افزایش ۶۰ هزار تومانی دو میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ربع سکه با افزایش ۳۰ هزار تومانی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز یک میلیون و ۱۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی با افزایش ۱۲ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۳۱۷ دلار رسیده است.

کاهش قیمت ارز در بانک ها و صرافی‌ها

از سوی دیگر در بازار ارز، قیمت‌ها نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشت.

بانک‌ها امروز (۱۳ خرداد) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان (۳۴۰ تومان کمتر از دیروز) می‌خریدند. همچنین قیمت خرید یورو نسبت به دیروز با کاهش همراه شد؛ به طوری که شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۲۸۳  تومان (۳۷۵ تومان کمتر از دیروز) می‌خریدند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۱۵۸ تومان (۴۷۵ تومان کمتر از دیروز) خریداری می‌شد.

امروز همچنین قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۳ هزار و ۵۰ تومان (۲۰۰ تومان کمتر از دیروز) اعلام شد و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان (۲۰۰ تومان کمتر از دیروز) بود.

همچنین صرافی‌های بانکی امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان (۲۰۰ تومان کمتر از دیروز) خریدند و ۱۵ هزار و ۵۰ تومان (۲۰۰ تومان کمتر از دیروز) فروختند.

قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار تومان (۳۹۵ تومان کمتر از دیروز) اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان (۳۰۰ تومان کمتر از دیروز) می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.