مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی از افزایش ۴ هزار تنی ظرفیت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی تشکلهای شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

افزایش ۴ هزار تنی ظرفیت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی تشکلهای شبکه تعاون روستایی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی، مهندس محسن اسفندیاری در خصوص ظرفیت  انبارهای ذخیره سازی محصولات کشاورزی استان گفت: در سال ۱۳۹۷، ۴۰۰۰ تن به ظرفیت انبارهای ذخیره سازی محصولات کشاورزی استان اضافه گردیده است.

وی گفت: مجموعه انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی در استان خراسان رضوی بالغ بر ۲۲۰ هزار تن می باشد که در سال ۱۳۹۸ نیز سه هزار تن به  ظرفیت انباری موجود  اضافه  می شود.

اسفندیاری افزود : این انبارها به منظور ذخیره سازی محصولات کشاورزی به ویژه در فصل خریدهای تضمینی و توافقی و حمایتی ساخته شده و همچنین بستری مناسب برای ذخیره سازی نهاده‌های کشاورزی و توزیع بین کشاورزان در کل استان می باشد.

۴۵۰ تن خرید تضمینی کلزا تاکنون

مدیر سازمان تعاون روستایی در ادامه در خصوص خرید تضمینی کلزا گفت: از ابتدای آغاز طرح تضمینی خرید کلزا از کشاورزان استان خراسان رضوی تاکنون میزان ۴۵۰ تن کلزار خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی اظهار کرد: این میزان تاکنون توسط دو مرکز خرید در شهرستان های سرخس و رشتخوار  صورت گرفته و مراکز خرید دیگر در استان فعال و آماده خرید کلزای  کشاورزان می باشند.

اسفندیاری افزود: میزان خرید کلزا در سال گذشته در استان خراسان رضوی توسط تشکل های شبکه تعاون روستایی ۷ هزار تن بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.