دو نفر حوالی فرودگاه مشهد و در نزدیکی خطوط پروازی با به پرواز درآوردن دسته‌های کبوتر، موجب به وجود آمدن شرایط ناایمن در محدوده فرودگاه شده بودند که با حکم رئیس شعبه دادگاه ۱۵۰ مشهد به دو سال حبس تعزیری محکوم شدند.

پَر دو کبوترباز چیده شد

در ادامه رسیدگی به این پرونده که اقدام دو کبوترباز می‌توانست جان صدها مسافر را با مخاطراتی روبه‌رو کند، با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی متهمان و نداشتن سابقه کیفری، پس از گرفتن تعهدات قانونی مبنی بر تکرار نکردن این اقدام در محل، قاضی اصولی‌صفار محکومیت آنان را به مدت دو سال تعلیق کرد.

بنا بر این گزارش، درصورتی که برای بار دوم این نوع جرم یا جرایم دیگری از سوی متهمان پرونده صورت پذیرد، میزان محکومیت مورد اشاره به میزان محکومیت احتمالی در پرونده جدید اضافه و رأی مذکور قابل اجرا خواهد بود.

شایان ذکر است پیش از این، قاضی اصولی صفار بازپرس ویژه جرایم فرودگاه مشهد بود که به واسطه اقدامات قضایی صورت گرفته درخصوص رعایت و استیفای حقوق عامه، شاهد نتایج خوبی از قبیل اسکان مسافرانی که پروازشان با تأخیر روبه‌رو شده بود در هتل، کاهش تأخیر در پروازها و پرداخت خسارت تأخیر پروازها بوده‌ایم که در نوع خود و در سطح کشور کم‌نظیر است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.