امام جمعه تبریز گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا یاد امام راحل را کمرنگ و نامش را فراموش کنند، اما روز به روز جاذبه امام راحل بیشتر می‌شود، چنانچه در روز قدس که یادگار امام(ره) است، در بیش از ۱۰۰ کشور راهپیمایی روز قدس انجام شد.

دشمنان تلاش بسیاری کردند تا یاد امام راحل را کمرنگ و نامش را فراموش کنند
به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز فطر تبریز با اشاره به ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، اظهار کرد: دشمنان تلاش زیادی برای از بین بردن انقلاب کرده و این تصور را داشتند که بعد رحلت امام راحل می‌توانند به مقاصد شوم خود برسند، اما بعد از انتخاب مقام معظم رهبری، انقلاب به همان صلابت امام، رهبری می‌شود.
وی با اشاره به سالروز آغاز زعامت مقام معظم رهبری و برکات رهبری ایشان، بیان کرد: خنثی سازی جنگ روانی و رسانه‌ای، مدیریت مشکلات ناشی از فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸، تسلط و احاطه بی‌نظیر به مسایل مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و نیاز جوانان، مطالبات دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و همچنین پیشرفت‌های علمی و... در حوزه داخلی به برکت رهبری مقام عظمای ولایت بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان نامگذاری سال‌ها را به شعارهای موردنیاز از دیگر برکات رهبری دانست و گفت: این نامگذاری موجب می‌شود تا در طول سال در این مسیر حرکت کنیم.
وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند، افزود: تاکید بر اصول اساسی اسلام در رابطه با وحدت مسلمانان جهان، تبدیل تهدیدات مختلف به فرصت، تحکیم موقعیت ایران، صدور بیانیه گام دوم از دیگر برکات وجودی مقام معظم رهبری بوده است.
قیام ۱۵ خرداد مفتاح پیروزی مردم ایران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.