ساری- امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام، یکی از واژه‌های مهم امام ایستادگی و مقاومت بود، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال این مردم با غیرت، با بصیرت و شجاعانه در مقابل استکبار و استعمار ایستادند، هزینه تسلیم در مقابل دشمن بیشتر از هزینه مقاومت است.

هزینه تسلیم در مقابل دشمن بیشتر از هزینه مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز عید فطر مرکز مازندران  با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت وجود امام راحل است افزود:اگر ایستادگی و مقاومت ملت نبود ما تو سری خور بودیم همانند آمریکا که تسلیم شد توسری خور شد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به اینکه اقتصاد مهم است، اضافه کرد: به گفته رهبری اقتصاد در فرهنگ و امنیت هم اثر می‌گذارد، امنیت در استان ما  وجود دارد و باید قدر نیروهای انتظامی، سپاه و انقلابی را بدانیم.

قاسمی با بیان اینکه یکی از شاهکارهای خبرگان رهبری انتخاب مقام معظم رهبری بود، گفت: دشمن ماه‌ها و ساعت‌ها نقشه می‌کشد برای براندازی اما با یک سخنرانی رهبری همه نقشه‌ها نقش بر آب می‌شود

وی تاکید کرد: خوشبختانه نقشه‌های دشمن یکی پس از دیگری با درایت رهبری خنثی می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: دشمن ماه‌ها و ساعت‌ها برای براندازی ایران نقشه می‌کشد اما با یک سخنرانی رهبری همه نقشه‌ها نقش بر آب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.