رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره فعالیت سامانه‌های مشاوره سربازی توضیحاتی داد.

فریب تبلیغات کانال‌ها و سامانه‌های سربازی را نخورید

به گزارش قدس آنلاین سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت سامانه‌ها و مشاوره‌های سربازی اظهار کرد: برخی از کانال‌ها، صفحه‌های مجازی و سامانه‌ها با عنوان مشاوره سربازی در حال فعالیت هستند که با استفاده از برخی از شایعات کاربران و مخاطبانی را به دنبال خود می‌کشانند.

وی افزود: شهروندان باید از گرایش و تبعیت از این کانال‌ها خودداری کنند و بی جهت هزینه‌ نکنند، چراکه اگر خبری در حوزه سربازی باشد، حتما از طریق ستاد کل یا با هماهنگی ستاد کل مطرح و اجرا می‌شود.

سردار کمالی تصریح کرد: قبل از با خبر شدن کسی موضوعات مرتبط با سربازی از سوی رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود و هیچ رانت خبری در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افراد فریب تبلیغات دروغین کانال‌ها، صفحات مجازی و سامانه‌های فعال در حوزه سربازی را نخورند، چراکه آن‌ها به هیچ خبر جدیدی دسترسی ندارند.

سردار کمالی ادامه داد: مدیران و صاحبان این کانال‌ها و صفحات از حربه شایعه برای رونق دادن به کسب و کار خود استفاده می‌کنند و نباید به شایعات خود ساخته آن‌ها گوش داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.