سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر آمادگی نیروهای مسلح کشور برای مقابله با تهدیدات گفت: لحن و رفتار آمریکایی‌ها در خلیج فارس تغییری نداشته است.

آمریکایی مؤدب‌تر از گذشته به سئوالات ما پاسخ می‌دهند

سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به چگونگی عبور آمریکایی‌ها از تنگه هرمز اظهار داشت: آمریکایی مؤدب‌تر از گذشته به سوالات پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسخ می‌دهند و هنوز شاهد تغییر لحن یا رفتار متفاوتی از سوی آن‌ها نبودیم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور، سپاه پاسداران و به ویژه نیروی دریایی سپاه که مسئول تامین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است، برای مقابله با هرگونه سناریوی دشمن آماده هستند.

سردار شریف همچنین با اشاره به حمایت برخی کشورهای مرتجع عربی از طرح «معامله قرن» گفت: طبیعی است که کشورهایی که امنیت خودشان را مدیون آمریکایی‌ها می‌دانند، همراهی‌هایی با آن‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: کشورهایی که در طرح معامله قرن شرکت کردند به دنبال این هستند که با یک سری مشوق‌های نظامی کاری کنند که فلسطینی‌ها از آرمان‌های خود دست بردارند و تشکیل کشور مستقل فلسطین را به فراموشی بسپارند.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: افکار عمومی جهان اسلام و دنیای عرب، مبارزات مردم فلسطین را با حساسیت پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.