مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران؛ گفت: با پرداخت مطالبات «برانکو ایوانکوویچ» که در چند سال اخیر افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است، او را در پرسپولیس نگه می داریم.

هواداران پرسپولیس نگران ماندن برانکو نباشند

«ایرج عرب» اظهار داشت: در نشستی که با برانکو داشتیم ایشان مهلت دو هفته‌ای را تعیین کرد تا بتوانیم مطالبات گذشته‌اش را پرداخت کنیم. این مهلت که برای باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده است در تاریخ ۲۸ خرداد به پایان خواهد رسید.

به گزارش قدس آنلاین وی افزود: تلاش تمامی مجموعه باشگاه پرسپولیس بر این است که بتوانیم با تأمین منابع مالی مطالبات «برانکو ایوانکوویچ» را پرداخت کرده و همچنان از وجود ایشان به عنوان سرمربی پرسپولیس استفاده کنیم.

عرب درباره انتشار اخباری مبنی بر توافق برانکو با باشگاه الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: اینها شایعاتی است که مطرح شده و به دور از واقعیت است، همان طور که گفتم با او توافق کرده‌ایم که مطالبلتش را پرداخت کرده تا وی در پرسپولیس به فعالیت مربیگری اش ادامه دهد.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: روز شنبه نشست فوق العاده هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد تا درباره شرایط «برانکو ایوانکوویچ» به بحث و تبادل بپردازیم و به طور حتم راهکارهایی در نظر گرفته خواهد شد تا پیش از پایان زمان مقرر مطالبات را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: به طور حتم با پرداخت مطالبات برانکو که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و در این چند سال اخیر افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است او را حفظ خواهیم کرد و هواداران عزیز پرسپولیس نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

عرب در پایان گفت: پرسپولیس مشکل مالی دارد و این فقط مختص به باشگاه پرسپولیس نیست و مشکلات مالی برای همه وجود دارد. تلاش ما بر این است از موانع مالی به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.