قزوین_ رئیس ستادانتخابات استان قزوین گفت: پیش بینی می شود که چهره های ملی و استانی متعددی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

مهلت استعفای مدیران برای نامزدی انتخابات پایان یافت

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آخرین مهلت استعفای مدیران برای نامزدی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز گذشته به پایان رسید و براساس آخرین آمار، چهارنفر در استان برای نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا دادند و کناره گیری کردند که افراد شامل ۲ مدیر استانی، یک مدیر شهرستانی و یک عضو شوراهای اسلامی یکی از شهرها است.

وی افزود: هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسئولیت و سمت خود استعفا ندادند و این آمار بیان شده و تعداد آن تنها مختص استان قزوین است که البته احتمال دارد و پیش بینی می شود افرادی که در خارج از استان دارای مسئولیت هایی در سایر استان ها در سطح ملی هستند،  برای نامزدی در قزوین و حوزه های انتخابیه قزوین حضور داشته باشند و این آمار هنوز جمع بندی نشده است.

حبیبی یادآور شد: در حال حاضر نمی توان اسامی مدیرانی را که استعفا داده اند را اعلام کرد چراکه می تواند جنبه تبلیغاتی برای این افراد محسوب شود و این خلاف قانوان مقررات انتخابات است.

رئیس ستادانتخابات استان قزوین عنوان کرد: روزشمار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از چند روز گذشته آغاز شده است و مرحله آن براساس زمانبدی اعلام شده از سوی وزارت کشور دنبال می شود؛ در انتخابات پیش رو به دنبال برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری هستیم تا قانون اجرا و از انتخابات آراء مردم به طور کامل صیانت شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود که این انتخابات پرشور، در کمال آرامش و در کمال امنیت کامل برگزار می شود.

حبیبی تصریح کرد: تا به امروز اطلاعات و آمار دقیقی از تعداد ثبت نام کنندگان در دسترس نداریم اما با حرکت هایی که آغاز می شود، نشان دهنده برگزاری انتخابات پرشور و انگیزه بالای افراد برای انتخابات است.

رئیس ستادانتخابات استان قزوین اضافه کرد: پیش بینی می شود که چهره های ملی و استانی متعددی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.