۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 658966

قزوین_ رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: در پاره ای مناطق افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

قزوین بارانی می شود

ندامشاطان رئیس اداره هواشناسی اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای این استان اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی سه روز آینده در ساعات آینده و شب گذر امواج ناپایدار را از سطح منطقه خواهیم داشت که پیامد آن در پاره ای مناطق افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: به لحاظ دمایی نیز از فردا باتوجه به شمالی شدن جریان هوا روند تدریجی کاهش دما پیش بینی می شود.

رئیس اداره هواشناسی اداره کل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان از امروز تا روز یکشنبه، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر در پاره ای مناطق افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد وبرق و وزش بادلحظه ای پیش بینی می شود.

مشاطان عنوان کرد: روز یکشنبه و دوشنبه با هوای صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید شمالی و در ارتفاعات شمالی مه آلود و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهر آوج با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به رازمیان با ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.