۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 658969

پس از آنکه برخی تصاویر از شنا و قایق سواری چندزن و مرد عریان در دریاچه سد لفور سوادکوه منتشر شد، مسئولان و مردم استان های شمالی کشور به شدت نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند و دادستانی مازنداران نیز به این موضوع ورود کرد.

واکنش ها به ناهنجاری در ماجرای سدلفور

قدس آنلاین: انتشار برخی تصاویر از شنا و قایق سواری چند زن و مرد عریان در دریاچه سد لفور واکنش شدید مردم و به خصوص امام جمعه شهرستان بابل را در پی داشت و او امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به شدت به نهادهای مسئول در حوزه های مختلف حمله کرد و گفت: آیا دادستانی زنده است؟ آیا نیروی انتظامی غیرتش را از دست داده است؟ آیا کسی نباید فریاد بکشد و زن و فرزند مردم را از فحشا نجات بدهد؟

در این راستا نیروی انتظامی مازندران از احضار مسئول بخش خصوصی دریاچه مذکور خبر داد و گفت: دادستانی فرد مسئول را احضار کرده است 

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران گفت: برای پاسخگویی به مطابات مردمی و حفظ ارزش های دینی، مراتب سریعا پی گیری شده است.

دادستانی مازندران هم گفت: حضور عده‌ای از افراد به صورت مختلط و نداشتن هیچ پوشش و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود و قطعا با خاطیان این مسأله برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر اینکه برای آب منطقه‌ای نیز تکالیفی در نظر گرفته می‌شود، جهت محصور کردن فضا درباره اینکه مسأله که آب منطقه‌ای استان اعلام کرده فضا در اختیار بخش خصوصی بوده و به آنها ارتباطی ندارد، عنوان کرد: نظارت بر عهده آب منطقه‌ای است و ممکن است واگذاری مقطعی در اختیار بخش خصوصی باشد اما تکلیف اینکه به چه کسانی واگذار شود و مراقبت‌های نظارتی از سوی آب منطقه‌ای بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیز در این زمینه به صورت قاطعانه وارد شده است، تصریح کرد: به نظر من تا زمانی که مسؤولان به وظایف خود به درستی عمل نکنند این تخلفات صورت می‌گیرد و مسؤولان در این زمان سعی می‌کنند مسؤولیت خود را واگذار کنند که در این زمینه بخشی از تخلفات متوجه آب منطقه‌ای مازندران است.

حسینی‌عالمی با اعلام حضور مسؤولانه نهادهای مرتبط با مناطق گردشگری جلوی تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی را می‌گیرد، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری استان باید در حوزه مسؤولیتی خود به درستی عمل کنند و نباید به بهانه اینکه دست خصوصی است سلب مسؤولیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.