البرز- نزدیک به ۴۰ روز از پایان لیگ یک فوتبال ایران می گذرد وبرخی تیم ها تحرکات خود را برای جذب بازیکنان و مشخص کردن کادر فنی جهت فصل جدید آغاز کرده اند.

 "گل ریحان" تیمداری می کند

به گزارش قدس آنلاین، در این میان اما کمترین خبر و تحرکی را از سوی باشگاه گل ریحان نماینده البرز در لیگ آزادگان شاهد هستیم و نحوه و نوع فعالیت آنها برای فصل جدید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گل ریحانی ها نخستین فصل خود را در لیگ یک و پس از در اختیار گرفتن امتیاز اکسین پشت سر گذاشتند وعلیرغم همه هزینه ها و تلاش هایی که داشتند موفق به صعود به لیگ برتر نشدند و ناکام بزرگ مسابقات لقب گرفتند.

آنها دریک رقابت شانه به شانه تا هفته های آخر از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر بودند اما نتایج رقم خورده در هفته های پایانی درنهایت قرعه صعود را به نام دو تیم شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان زد.

با اتمام لیگ یک و با گذشت حدود ۴۰ روز از بازی پایانی نماینده البرز در این رقابت ها خبری از برنامه های این باشگاه برای فصل جدید در سطح رسانه ها منعکس نشده و مسئولان هیئت فوتبال البرز هم از کیفیت ونحوه فعالیت آنها برای آینده ابراز بی اطلاعی کرده اند.

گل ریحانی ها با توجه به تمکن مالی خوب خود در روزهای پیش فصل گذشته یکی از تیم های فعال در نقل وانتقالات بودند و این انتظار می رود اگر آنها برای فصل جدید به دنبال حضور مدعی گونه در لیگ یک هستند باید تحرکات خود را آغاز کنند و روزهای باقیمانده ومهم پیش رو را از دست ندهند.

از دیگر سو بی اطلاعی از برنامه های این باشگاه و انفعال موجود نیز می تواند بر شایعات دامن بزند و شایعات روزهای اخیر مبنی بر عدم تمایل مدیران این باشگاه برای تیمداری نیز ازهمین جا ناشی می شود.

امیدواریم نماینده البرز در لیگ یک فوتبال ایران که برخواسته از سرمایه گذاری بخش خصوصی است با صلابت تر از همیشه در عرصه تیمداری وارد شود و در فصل جدید لیگ یک بتواند بار دیگر در قامت یک مدعی ظاهر شده و در نهایت البرز را صاحب یک تیم لیگ برتری کند.

در عین حال مدیران باشگاه نیز می بایست در گفتگو با رسانه ها به تبیین برنامه های خود جهت فصل جدید بپردازند و فضای پرابهام کنونی را برای اهالی فوتبال ورسانه ها شفاف تر کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.