مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: در مجموع ۷۵۲۰ فقره بازرسی در ماه مبارک رمضان صورت گرفت که تعداد ۹۲۲ فقره فرم گزارش تخلف از واحدهای صنفی تنظیم کردیم.

۷۵۰۰ فقره بازرسی از اصناف در ماه رمضان
به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص نظارت‌های صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نظارت‌های خود را در این ماه بر دو فاز (اول و دوم) برنامه‌ریزی کرده بودیم.
وی ادامه داد: طرح نظارتی فاز اول ما از ۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ همان ماه ادامه داشت، در این مدت ۳۳ گشت مشترک را انجام داده‌ایم.
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد افزود: در بازرسی ویژه در فاز اول حدود ۲۶۷۰ فقره بازرسی صورت گرفته و بیشتر تمرکز نظارتی ما در هر دو فاز بر کالاهای اساسی، امنیت و سلامت غذایی بود.
دلداری خاطرنشان کرد: در این بخش اولویت ما نظارت بر نانوایی‌ها، آبمیوه فروشان، رستوران‌ها، فست‌فود و... بوده تا بتوانیم سلامت و امنیت غذایی را به بهترین شکل فراهم کنیم.
وی با اشاره به فاز دوم نظارت صورت گرفته، تصریح کرد: نظارت مربوط به این بخش از ۱۷ اردیبشهت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت، در این بخش نیز نظارت بر کالاهای اساسی را مبنای خود قرار دادیم.
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: خوشبختانه در برخی از اقلام اساسی مانند مرغ با کاهش قیمت همراه بودیم و به نظر می‌آید که ماه رمضان آرامی را پشت سر گذاشتیم.
دلداری تاکید کرد: در مجموع ۷۵۲۰ فقره بازرسی در ماه مبارک رمضان صورت گرفت که تعداد ۹۲۲ فقره فرم گزارش تخلف از واحدهای صنفی تنظیم کردیم که ارزش آن ۶ میلیارد و ۶۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردیم.   
وی در خصوص علت عمده تخلفات صورت گرفته در ایام ماه رمضان، اضافه کرد: عمده‌ترین تخلفات صورت گرفته در بخش گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، تقلب و کم فروشی بوده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.