دومین دوره مسابقات شطرنج سریع و اولین دوره مسابقات شطرنج برق آسای آزاد کشور به میزبانی طرقبه‌وشاندیز برگزار شد.

قهرمانی حامدی‌نیا و مصدق‌پور در مسابقات کشوری شطرنج
به گزارش قدس آنلاین، اولین دوره مسابقات برق آسا آزاد کشوری (ریتد)، جمعه ۱۷ خرداد ماه در شهرستان طرقبه‌وشاندیز برگزار شد. در پایان ۹ دور رقابت شرکت کنندگان به روش سوئیسی، استاد بزرگ مسعود مصدق پور در جایگاه اول ایستاد و استاد بین‌المللی، مرصاد خداشناس و محمدتقی والسلام دوم و سوم شدند.
در بخش بانوان استاد بین المللی، وصال حامدی‌نیا اول شد و فاطمه رحیمی مهنه به مقام دوم رسید. در رده‌های سنی ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال نیز به ترتیب رایان امیر افشاری، ایمان حسن‌پور مقدم، سپهر علی‌اکبری و پرویز خزاعی به مقام نخست رسیدند.
در بخش پیشکسوتان محمود اسکافی اول شد. در بخش زیر درجه ۱۶۰۰ نیز محمد مهدی درپا در جایگاه نخست ایستاد.
هم‌چنین دومین دوره مسابقات شطرنج سریع ریتد (آزاد) کشور با حضور ۷۰ شطرنج‌باز از کشورهای ایران، فرانسه، افغانستان و با حضور قهرمان جوانان جهان و آسیا، ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه در شهرستان طرقبه‌وشاندیز برگزار گردید.
در پایان ۹ دور رقابت شرکت کنندگان به روش سوئیسی استاد بزرگ مسعود مصدق‌پور قهرمان شد و استادان بین المللی مرصاد خداشناس و امیر محمد بهمنی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده‌های سنی ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال نیز به ترتیب روشا اکبری، کوروش خسروی، امیررضا پارسایی و پرویز خزاعی به مقام نخست دست یافتند.
محمدعلی وزیری اول طرقبه و شاندیز شد. محمدرضا خیری و حسین عسکرزاده نیز به ترتیب اول رده سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۰ سال طرقبه و شاندیز شدند.
گفتنی است، سرداور مسابقات داور بین المللی رضا پاشانجاتی و داوران ملی علیرضا پاشانجاتی، مصطفی رحمتی و علی نقی عسکرزاده بودند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.