منابع موثق خبر می دهند که احتمال اعلام اسم مجتبی زینی‌وند که رئیس مدارس غیردولتی آموزش و پرورش را به عهده دارد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش قوت گرفته است.

مجتبی زینی‌وند سرپرست آموزش و پرورش می شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، در حالی‌که خبر استعفای سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش به شکلی ناگهانی روز چهارشنبه رسانه‌ای شد و رئیس جمهور نیز با آن موافقت کرد، منابع موثق به خبرنگار مهر خبر می‌دهند که به احتمالبالایی امروز مجتبی زینی‌وند رئیس مدارس و مراکز غیردولتی به عنوان گزینه سرپرستی آموزش و پرورش از سوی دولت معرفی می‌شود و کار خود را از همین امروز آغاز خواهد کرد.

یکی از گزینه‌های جدی دیگری که برای این سمت مطرح بود علی زرافشان معاون اسبق معاونت متوسطه بود که ظاهراً با این پیشنهاد موافقت نکرده است. وی که پیش از این در سال ۹۶ نیز به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش مطرح بود، در حال حاضر معاون جدید اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است.

اما مجتبی زینی وند دارای دکترای مدیریت فرهنگی است که او نیز اسمش یک بار سال ۹۶ همراه با سید محمد بطحائی به عنوان وزیر آموزش و پرورش مطرح شد و تا کنون با سمت‌هایی همچون مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش، دبیر شورای معاونان آموزش‌وپرورش، معاون اداری مالی اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش پرورش، دبیر شورای نظارت مرکزی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته اتباع شورای عالی آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته خاص شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش، مسئولیت حراست اداره آموزش‌وپرورش و مسئولیت امور ایثارگران و اداره آموزش پرورش فعالیت کرده است. هر چند عملکرد یکسال گذشته مدارس غیردولتی و انتقادهایی که به حوادث پی در پی که در این مدارس رخ داد، کار را برای او دشوار کرد.

در سوابق علمی زینی‌وند، می‌توان به پژوهشگر برتر مراکز تربیت‌معلم تهران در سال ۷۳، رئیس دفتر نشر آثار استاد مطهری در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشجوی نمونه کشور در سال ۶۹ بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.