سرمربی جوان ایتالیایی در آستانه امضای قرارداد و سفر به تهران قرار دارد.

استراماچونی امشب معرفی می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرونده انتخاب و امضای قرارداد با استراماچونی مانند دیگر مربیان فوتبال ایران با کش و قوس های زیاد و البته فراز و نشیب های مختلفی همراه بود و این سرمربی نیز مانند بسیاری از مربیان بعد از چند مرحله مذاکره، منتفی شدن و بازگشت و دیگر موارد تکراری حالا در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار دارد تا جانشین فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال شود.


استقلالی ها که روز پنجشنبه با این مربی به بن بست رسیدند با توجه به قیمت دیگر گزینه ها و البته شرایط سخت برای شروع مذاکره با گزینه های جدید و کمبود وقت ترجیح دادند تا دوباره مذاکره با این سرمربی جوان را از سر بگیرند و در بیانیه خود نیز اعلام کردند که هر چند فعلا مذاکرات به نتیجه نرسیده اما ادامه دارد و همچنین گزینه های دیگر روی میز هستند.


نزدیکان باشگاه استقلال اما ساعاتی بعد اعلام کردند که مذاکرات به سر انجام رسیده و کار برای حضور استراماچونی تمام شده است و انتظار می رود این سرمربی بعد از جلسه هیات مدیره روز شنبه به صورت رسمی معرفی شود تا کار خود را در ایران از سر بگیرد.


سرمربی احتمالی استقلال بعد از معرفی شدن از سوی باشگاه در هفته جاری به همراه دستیاران خود به تهران سفر می کند تا رسما کار در تهران را آغاز کند و آبی ها بعد از انتخاب او و امضای قرارداد با دستیاران، پرونده نقل و انتقالات بازیکنان را دنبال کنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.