هوتن شکیبا بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش ضمن حمایت از فیلم خودش و «سرخ پوست» از مردم و همه سینمادوستان خواست درگیر بازی های رسانه‌ای و حرف و حدیث‌ها نشوند و فقط فیلم خوب ببینند.

به کسانی که می خواهند جای شما تصمیم بگیرند دهن کجی کنید/ فیلم خوب به تمام بازی‌های رسانه‌ای ارجح است

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، هوتن شکیبا با انتشار تصویری از دو فیلم «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در صفحه شخصی اش به فضای دو قطبی ایجاد شده میان این دو فیلم واکنش نشان داد و به عنوان یکی از اهالی خانواده سینما و یکی از بازیگران این دو فیلم به مردم و همه سینما دوستان پیشنهاد داد فارغ از همه حواشی این روزها فیلم خوب ببینند و به مسائل دیگر توجه نکنند.

او می گوید «این روزها بسیارند از طیف ها و گروه های مختلف که سعی می کنند با انواع انگ ها، بازی های رسانه ای، به اسم مستقل بودن و درد جامعه را داشتن و هر برچسب دیگری فضای دو قطبی درست کنند. راستش همه آنها منفعتی در این میان دارند و دردشان هر چه هست شما نیستید؛ شما تماشاگران سینمای ایران.

دو فیلم روی پرده است با کیفیتی که به آن «سینما» می‌گوییم. پروداکشن درست و حسابی داشته‌اند و اجرایشان بالاتر از استاندارد سینمای ایران است، شبیه همان فیلم‌هایی که در  خانه‌ها روی نمایش دهنده‌های خانگی اکران می شوند.

از «سرخ پوست» و «شبی که ماه کامل شد» حرف می‌زنم. دو فیلم مهم سال که همزمان اکران شده‌اند و یکی انگ می‌خورد که پولش کثیف است و دیگری سفارشی است و دولتی.

حرفم همان است که این مدت بوده. «فیلم خوب» بر همه این بازی‌های رسانه‌ای و حرف و حدیث‌ها ارجح است و این دو فیلم هر دو ارزش دیدن دارند و مهم هستند و برای آنها وقت صرف شده است. اصلا این دو فیلم کنار دو سه فیلم دیگر اتفاق‌های مهم امسال این سینما هستند. این فیلم‌ها را از دست ندهید و به تمام آنها که می‌خواهند جای شما تصمیم بگیرند دهن کجی کنید. ایستادن این دو فیلم بالای جدول فروش پاسخ واضحی از سوی شما برای خیلی‌ها دارد».

طی روزهای گذشته بسیاری سعی در تخریب فیلم «شبی که ماه کامل شد» داشتند در حالی که بازیگران هر دو فیلم سینما دوستان را به تماشای هردوی این آثار دعوت و از  آثار یکدیگر  حمایت کردند.

«شبی که ماه کامل شد» ر وایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد…

این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.