معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: فردا تا ظهر جمع‌بندی آمار دقیق استعفا دهندگان به منظور شرکت در انتخابات آینده مجلس، انجام می‌شود.

آمار مسئولان مستعفی برای انتخابات مجلس فردا اعلام می‌شود / هر استعفایی به معنای پذیرش آن نیست!

به گزارش قدس آنلاین ؛ حسن جعفری  گفت: هنوز در ارتباط با اینکه چند نفر در استان برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند جمع‌بندی ندارم چون در ادارات مختلف این استعفاها صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: فردا تا ظهر جمع‌بندی صورت می‌گیرد البته جسته و گریخته استعفاها را به من اطلاع دادند و اعلام شده ولی ممکن است جایی استعفا داده باشند و هنوز به ما اطلاع نداده باشند.

وی با تاکید بر اینکه فردا تا ظهر جمع‌بندی وضعیت در استان مشخص می‌شود اظهار کرد: شمولیت قانون خیلی زیاد شده است و حتی شوراها را شامل می‌شود که اگر بخواهند استعفا دهند جامعه هدف زیادی است.

جعفری در پاسخ به اینکه در مشهد چه کسانی استعفا داده‌اند توضیح داد: یکی دو نفر را تا الان پیامکی به من اعلام کرده‌اند ولی چون پیامک قطعی نیست و احتمال دارد فردا مدعی شوند که پیامک نداده‌اند و رسمی نیست تا فردا آمار را اعلام نمی‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه به ادارات مختلف فراخوان زده می‌شود تا آمار را اعلام کنند، گفت: احتمالا تا فردا ظهر این آمار جمع‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت قانونی برای استعفا به پایان رسیده است تاکید کرد: طبق ماده قانون ۶ ماه قبل باید داوطلبان استعفا بدهند اما قبول یا عدم قبولش بستگی به آن سازمانی دارد که درخواست استعفا داده‌اند و آن سازمان هم می‌تواند استعفا را قبول یا رد کند.

جعفری تاکید کرد: به محض قبولی استعفای فرد برای آن سمت سرپرست مشخص می‌شود و درخواست استعفا با پذیرش آن متفاوت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در قانون عنوان شده افراد با استعفا قصد داوطلبی خود برای انتخابات را اعلام کنند ولی برای قبول استعفا تاریخ مشخص نکرده است، تصریح کرد: به نظر تا هفته آینده باید استعفا دهندگان تعیین تکلیف شوند چون هم خودشان بدانند چه وضعیتی دارند هم این آمادگی در نظام هم وجود دارد و احتمالا ما تا هفته آینده در حوزه استان این موارد را مشخص کنیم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.