شایعات و اطلاعات لو رفته در E3 2019 تمامی ندارد و هرچه به این رویداد نزدیک تر می شویم بیشتر هم می شود.

احتمال معرفی بازی Elden Ring با همکاری George RR Martin در E3 2019

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، همانطور که E3 2019 نزدیک تر می شود، حس و گمان ها فقط در حال بیشتر شدن هستند. آخرین نسخه بزرگ ، که تأیید همکاری شگفت انگیز بین Software Software (Dark Souls، Sekiro) و جورج RR Martin، نویسنده سری A Song of Ice and Fire است که بر اساس آن  Game of Thrones را ساخته است به وجود آمده ، این نشت اطلاعاتی جدید نشان می دهد که این بازی Elden Ring نام دارد و اولین آثار هنری از آن به صورت آنلاین منتشر شده است و قبل از اعلام رسمی آن هم محتمل به نظر می رسید.

به گفته دانیل "ZhugeEX" ، که پیش از تأیید رسمی خود اعتبار اطلاعات را تایید کرده است، Elden Ring یک "دنیای جدید ایجاد شده توسط Hidetaka Miyazaki و George RR Martin" است که به Xbox One، PS4 و PC می آید . میازاکی برای کار خود به عنوان رئیس کمپانی From Software شناخته می شود، جایی که او روح شیطان، Dark Souls، Bloodborne و Sekiro را توسعه داده است.

در حالی که جزئیات در مورد آنچه که بازی از آن تشکیل شده بود به بیرون درز نکرد، ما یک تصویر نشت شده از آنچه به نظر می رسد تیزر و یا هنر کلیدی است در عکس پایین داریم.

شایعات قبلی مربوط به Elden Ring (قبلا به عنوان GR یا Rune شناخته شده اند) این بازی را به عنوان یک تجربه بازی جهان باز شناخته شده است که در آن شما به کشف پادشاهی های مختلف می پردازید. کشتن حاکمان در پشت هر پادشاهی به شما اجازه می دهد توانایی های خود و یا قدرت های فوق العاده ای را باز کنید.

تصویر بالا این شایعه را با نشان دادن یک حلقه غول پیکر نور شامل چندین حلقه کوچکتر نشان می دهد که بسیار شبیه یک تاج دایره ای است که در اطراف چندین دایره کوچک قرار دارد. به نظر می رسد که یک ستون انرژی در بالای تصویر وجود دارد که در یک خط مستقیم به حلقه بزرگتر فرو می ریزد، شاید حتی انرژی بیشتری از حلقه های کوچکتر که باید از آن عبور کنند باشد. شاید Elden Ring قهرمان شما را کشف قدرت از یک منبع مرموز می داند، فقط برای تقویت این قدرت به روش های مختلف از حاکمان دیگر است، اگر چه این امر تقزیبا خودش گویا است، اما مطمئنا با داستان از نرم افزار، منطبق خواهد بود، زیرا پیشگویی مشابهی برای Lord of Wolnir Dark King III که یک پادشاه است که از سرزمین های سرزمینی عبور می کند و قدرت را از پادشاهی که به گرد و غبار می چسبد استفاده می شود.

شایعات اظهار داشت که Elden Ring در حال توسعه در سه سال گذشته بوده و یکی از دو بازی از The Software After Soliro و Shadows Die Twice بوده است  . ظاهرا این بازی به طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت E3 2019 نشان داده شده است، جایی که شرکت شایعه کرده است که نسل بعدی نسل کنسول Xbox و بازی چهارم Fable نیز عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.