فصل جدید FIFA 20 طبق تایید کمپانی EA در حال آمدن است.

کمپانی EA تاریخ انتشار FIFA 20 را تایید کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کمپانی EA در حال حاضر تاریخ انتشار FIFA 20 را تایید کرده است و این بازی در تاریخ 27 سپتامبر راه اندازی خواهد شد. 

ما مطمئن هستیم که از اطلاعات این بازی در 2019 E3 بیشتر می شنویم، اما در حال حاضر، EA در نهایت تایید کرد که فیفا 20 در راه است. ناشر علائم دیگری را در کنار آرم نشان نداد، اما علامت های عجیبی دیگری در کلیپ تیزر کوتاه نشان داده شده است .

در حال حاضر EA قصد دارد تا در مورد بازی فوتبال این سال در EA Play صحبت کند.  تاریخ بخش زنده FIFA 20 روز شنبه، 8 ژوئن در ساعت 11 صبح PT / 2 PM ET / 7 PM BST (روز 9 ژوئن) است.

EA برخی از تغییرات گیم پلی FIFA 20 را به تازگی به اشتراک گذاشته است، اظهار داشت که EA، با حمایت بیشتر و انگیزه ای که به دفاع از کتابچه ها اختصاص داده شده است، در بالای فهرست قرار دارد،  یکی از راه هایی که EA قصد دارد این کار را انجام دهد این است که افزایش احتمال دستیابی به توپ را به یک هم تیمی هدایت کند. دفاع اتوماتیک، کارایی کلی آن را کاهش می دهد و زمان واکنش ها کاهش می یابد.

شوت زدن نیز اصلاح شده است، مهاجمان دقت بیشتری را در حین سناریوهای شوت زدن های آسان، در برابر دروازه بان، به دست می آورند. زمان واکنش دروازه بان ها در این شرایط کاهش می یابد تا بازیکنان واکنش های طبیعی تری را شادهد باشند. علاوه بر این، پنجره زمان بندی برای عکس های زمان بندی سبز به دو فریم برای همه عکس ها کاهش می یابد و همچنین "کمی دقیق تر" میشوند. EA، با این حال، کاربران را اطمینان داد که عکس های زمان بندی شده سبز "هنوز هم دقیق تر از عکس های غیر زمان بندی هستند".

EA می گوید، به ویژه هنگامی که به اعتصابات سخت می آید، کارهای زیادی انجام می شود تا گذراندن و شوت زدن واقعی تر انجام شود. برای مثال، اهداف والیتی متغیرتر و دقیقتر خواهند بود، در حالی که 180 درجه و گذر زمان برای اولین بار به "توپهای کندتر" میرسند. برای جبران، موقعیت های آسان در حال حاضر دقیق تر خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.