طبق اطلاعات به بیرون درز شده زمان زیادی تا انتشار فصل بعدی Gears of War نمانده است.

تاریخ انتشار بازی Gears 5 در سال 2019 تایید شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پس از شایعه منتشر شدن در اواخر امسال، پنجره راه اندازی Gears 5  همانطور که توسط GameSpot مشخص شده بود رسما تایید شده است ، یکی از پوسترهای عظیم که به طور سنتی مرکز کنوانسیون لس آنجلس را در طول E3 از Gears 5 محاصره می کند، و تصویر نشان می دهد که تاریخ انتشار این بازی خواهد بود.  تصویر پوستر را در پایین آن مشاهده می کنید.

اولین نسخه Gears 5 در ماه مه سال 2019 توسط  The box art نشت شده (اولین بار توسط نسل ایکس باکس متوجه شد) منتشر شده است که همچنین این بازی را در تاریخ 10 سپتامبر منتشر کرد. The box art در نهایت در ماه ژوئن 2019 تایید شد. (از طریق یک صدای جیر جیر از حساب Gears of War)، منجر به گمانه زنی ها می شود که اطلاعات لو رفته همراه با تاریخ انتشار نیز واقعی است. 10 سپتامبر در پاییز است، بنابراین نشت احتمال قوی تری دارد که درست باشد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مایکروسافت این تاریخ خاص را در طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2019 خود تایید می کند، یا به سادگی پنجره عمومی سال 2019 را دوباره تکرار می کند.

دریافت یک تاریخ انتشار برای Gears 5 یکی از اعلامیه هایی است که ما می خواهیم در E3 سال جاری شاهد آن باشیم، عمدتا به این دلیل که ما از زمان E3 2018 تا کنون کمی درباره این بازی شنیده ایم. ما همچنین امیدواریم که ایکس باکس اعلام کند که Gears 5 تغییرات نسبتا بزرگی دارد که مقیاس های Gears of War 4 را افزایش می دهد. دریافت تاییدیه که در حالت Horde بازگشت می کند به عنوان روشن بودن برای نقش Gears 5  نیز بسیار خوب خواهد بود.

Gears 5 تایید شده است که در E3 نشان داده می شود و یکی از 14 عنوان اول شخص Xbox One است که مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه قرار می دهد. مایکروسافت قصد دارد در سال جاری E3 بزرگتر با شایعاتی مبنی بر این که کنفرانس مطبوعاتی شرکت، نسل بعدی کنسول Xbox را معرفی خواهد کرد، یک بازی جدید از نرم افزار که داستان آن بر اساس جورج RR مارتین است و یک بازی از سری  Fable را معرفی کند.

Gears 5 به Xbox One و PC منتهی می شود. همانطور که پیش بینی می شود کنسول بازی Xbox One، بازی را در Pass day one راه اندازی خواهد کرد. Gears 5 ستاره کیت دیاز، که پس از رویدادهای Gears of War قبلی به دنبال کشف خود می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.