فرمانده انتظامی خراسان رضوی کشف 99 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از تهران هنگام خروج از مرز دوغارون توسط یک تبعه خارجی خبر داد.

کشف 99 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی هنگام خروج از مرز دوغارون

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر خروج محموله گوشی‌های تلفن همراه هوشمند سرقتی از مرز دوغارون، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر و تیم‌های پلیس آگاهی شهرستان تایباد وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران پلیس آگاهی تایباد در این عملیات ضربتی با توجه به سرنخ‌هایی که در دست داشتند یک تبعه خارجی که حامل محموله گوشی‌های سرقتی بود و قصد خروج از کشور داشت را پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در پایانه مرزی دوغارون دستگیر کردند.

وی افزود: پلیس در بازرسی از وسایل همراه این تبعه خارجی 99 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کرد.

تقوی ادامه داد: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن است  که این محموله گوشی‌های تلفن همراه از شهروندان پایتخت و شهرهای اطراف تهران به‌سرقت رفته که توسط این تبعه خارجی در حال خروج از کشور بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: تحقیقات پلیسی در رابطه با این پرونده و شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

اعتراف به 45 فقره سرقت خشن 

جانشین انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های خشن خیابانی در منطقه‌ای از شهر مشهدطرح تشدید مقابله با سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری آبکوه در این عملیات ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس، جوانی را تحت‌نظر قرار دادند و زمانی که این فرد با تهدید چاقو قصد زورگیری از پسری نوجوان داشت برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: متهم که با تیزی چاقو پسر نوجوان را به‌طور سطحی زخمی کرده بود، نتوانست با موتورسیکلت پلاک مخدوش خود فرار کند و ماموران انتظامی او را دستگیر و به‌کلانتری انتقال دادند.

جانشین انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری آبکوه در بازرسی بدنی از متهم 2 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک تیغه چاقو کشف و جوان 30 ساله که سابقه‌دار است در تحقیقات اولیه تاکنون به 45 فقره سرقت‌های خیابانی در محدوده بلوار سجاد، فرامرز، خیام و فردوسی مشهد اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.