گردانندگان آرایشگاه‌های زنانه متخلف که بیشتر در مناطق مرفه‌نشین شهر مشهد مستقر بودند، در صفحات و کانال‌های مجازی خود مانند اینستاگرام و تلگرام تصاویری در حالت‌های مختلف و زننده‌ای برای تبلیغ و در پوشش نمونه کار از مدلینگ‌ها منتشر کرده‌اند.

پلمپ ۱۴ آرایشگاه زنانه مروج بی‌بند و باری در مشهد

مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در پی کسب دستور قضایی مبنی بر شناسایی آرایشگاه‌های زنانه‌ای که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر غیرشرعی و نیمه برهنه در حالت‌های مختلف کرده بودند، موفق شدند ۱۴ آرایشگاه غیرمجاز و ۲۵ مدلینگ را شناسایی و به دادسرای انقلاب معرفی کنند.

 ترویج بی‌بند و باری در آرایشگاه زنانه!

اوایل خرداد سال جاری از سوی ضابطان دستگاه قضایی گزارش‌هایی به دادسرای انقلاب مشهد منعکس شد که گویای حقیقتی تلخ بود؛ چراکه بررسی مستندات چند ۱۰ برگی توسط جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد مشخص کرد تعدادی از آرایشگاه‌های زنانه با استخدام برخی زنان و دختران معلوم‌الحال یا فریب خورده، به عنوان مدلینگ از آن‌ها استفاده کرده‌اند.

همچنین مشخص شد گردانندگان آرایشگاه‌های زنانه متخلف که بیشتر در مناطق مرفه‌نشین شهر مشهد مستقر بودند، در صفحات و کانال‌های مجازی خود مانند اینستاگرام و تلگرام تصاویری در حالت‌های مختلف و زننده‌ای برای تبلیغ و در پوشش نمونه کار از مدلینگ‌ها منتشر کرده‌اند.

به همین دلیل قاضی دشتی فدکی دستور قضایی خطاب به مأموران اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صادر کرد و از آن‌ها خواست هرچه سریع‌تر با رصد دقیق فضای مجازی، همه آرایشگاه‌هایی که دست به این اقدام مجرمانه زده و مسبب اشاعه بی‌بند و باری شده‌اند را در ابتدا به صورت نامحسوس رصد و پس از جمع‌آوری اطلاعات دقیق، گزارش کار را به قید فوریت به دادسرای انقلاب مشهد منعکس کنند.

مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به محض کسب دستور قضایی، رصد فضای مجازی را آغاز و پس از چند روز کار فنی و تطبیق اطلاعات بدست آمده مجازی با مشخصات حقیقی و میدانی، پی بردند در مشهد ۱۴ آرایشگاه غیرمجاز وجود دارد که به صورت کاملاً حرفه‌ای و هماهنگ دست به این اقدام غیراخلاقی زده‌اند. از سوی دیگر با بررسی هویت افرادی که به عنوان مدلینگ از آن‌ها تصاویری در صفحات مجازی آرایشگاه‌های متخلف منتشر شده بود، معلوم شد تعداد آن‌ها ۲۵ نفر است. با جمع‌بندی اقدام‌های پلیسی نتیجه طبق دستور قضایی به دادسرای انقلاب مشهد منعکس و جانشین دادسرا به صورت ویژه‌ موضوع را مجدد مورد کاوش قرار داد و در پی آن دستور پلمب تمامی آرایشگاه‌های غیرمجاز و همچنین هدایت تمامی عوامل دخیل در این ماجرا به دادسرا را صادر کرد.

 پلمپ ۱۴ آرایشگاه غیرمجاز و شناسایی ۲۵ مدلینگ

برهمین اساس مأموران اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی وارد عمل شدند و در یک عملیات هماهنگ و پیش از آنکه متخلفان ماجرا را به هم اطلاع دهند، ۱۴ آرایشگاه زنانه را در مناطق احمدآباد، سناباد، وکیل آباد، سجاد، کوثر، فرامرزعباسی و جلال‌آل احمد پلمپ کردند.

در همین زمینه ۱۴ نفر از گردانندگان آرایشگاه‌ها و همچنین ۲۵ نفر مدلینگ هم شناسایی و به دستگاه قضایی هدایت شدند.

 پای مدلینگ پروازی هم به میان آمد!

بررسی دیگر زوایای این اقدام خلاف عرف و شرع و ورود به تاریکخانه ماجرا، مشخص شد افرادی که به عنوان مدلینگ در این آرایشگاه‌ها حضور پیدا کرده‌اند بین ۲۳ تا ۳۵ سال سن داشته و برخی از آن‌ها به صورت پروازی از دیگر شهرها به مشهد آمده و در ازای هر حضور بین یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دریافت کرده‌اند. این گزارش حاکی است پس از حضور متهمان در دستگاه قضایی و تفهیم اتهام به عاملان ترویج بی‌بند وباری، تمامی تصاویر منتشر شده نیز از صفحات مجازی آرایشگاه‌های متخلف حذف شد. رسیدگی به این پرونده همچنان در دادسرای انقلاب ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.