همدان- رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان با اشاره به اینکه ملاک انتخاب شهروندان برگزیده عامل به وظایف شهروندی است،گفت:معتقدم شهرایده‌آل با ارتقای فرهنگ شهروندی به دست خواهد آمد.

ملاک انتخاب شهروندان برگزیده عامل به وظایف شهروندی است

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان عباس صوفی در نخستین ویژه‌برنامه این جشنواره در برنامه شب‌های هگمتانه از صداوسیمای مرکز همدان عنوان کرد:امسال «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است.

وی با اشاره به اینکه امسال «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است گفت: شهروندان همدانی از طریق وبسایت جشنواره در قالب خودمعرفی و معرفی دیگران می‌توانند به منظور ثبت‌نام اقدام کنند و تلاش شهرداری همدان بر آن است تا روز همدان (شهریورماه) شهروندان منتخب را در حوزه‌های مختلف شهری معرفی کند.

وی افزود:سال گذشته در نخستین جشنواره شهروندان برگزیده همدان که پس از گذشت ۱۱ سال وقفه برگزار شد، ۶۸ منتخب، برگزیده شدند و کلید شهر نیز در دستان خانواده مرحوم فرشچیان به عنوان شهروند افتخاری قرار گرفت.

صوفی با اشاره به اینکه پیشینه فاخر فرهنگ شهر همدان، مجموعه مدیریت شهری را برآن داشته است تا ملاک انتخاب شهروندان برگزیده را عامل به وظایف شهروندی قرار دهدگفت: معتقدم شهرایده‌آل با ارتقای فرهنگ شهروندی به دست خواهد آمد.

وی اظهار کرد:شهرداری همدان علاوه بر اجرای عملیات عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، بر اهمیت جایگاه فرهنگ شهروندی تأکید ویژه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: شهروندان گرامی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۸ از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۲۰ تیرماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.