نسخه سینمایی مجموعه مستند «حجاب راه رستگاری» به کارگردانی"شهریار ربانی" امشب ساعت 20 : 23 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

پخش نسخه سینمایی مستند «حجاب راه رستگاری»
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک،  مستند حجاب راه رستگاری ، موضوع حجاب را با استفاده از مفاهیم قرآنی که در ۱۳ تا ۱۵ آیه به صراحت و ۱۸ آیه هم به صورت غیرمستقیم مسئله حجاب مطرح شده ، تبیین کرده است.
در این برنامه ۷۰ دقیقه ای مطرح می شود ،حجاب مفهومی است که بروزهای مختلفی دارد و شامل تفکر و نحوه حفاظت از رفتار و سایر امور اخلاقی می‌شود که به انسان شأن و شخصیت می‌دهد. از جمله این آموزه‌های قرانی در آیه ۵۳ سوره احزاب یادآوری شده است و خداوند می‌فرماید حجاب برای طهارت قلب شماست.
 همچنین در نسخه سینمایی مطرح می‌شود انسان‌ها در مسیر اوج گرفتن به سوی خلیفه اللهی، به درجات و ارتفاعاتی می‌رسند که برای این منظور نیاز به مفهوم حجاب دارند.
برخی از عوامل تولید این مستند عبارتند از سرپرست گروه تحقیقات، نگارش، کارگردان: شهریار بحرانی،  تهیه کننده: محمدرضا رمضانی فرانی- شهریار بحرانی، گروه کارگردانی: رضا زرین، مجید حقی، ابراهیم زالی، مجری: سیدمحمد حسینی، تدوین: مهدی اسدی، صداگذاری: آرش قاسمی، مدیر جلوه‌های ویژه: امیر زرین، مدیرتصویربرداری: مسعود قندی، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، طراح گریم: زنده یاد فریدون کشن فلاح، طراح صحنه: علی قدیریان، مدیر تولید: امیرعبدالمحمد عرب، مدیر تدارکات: مجید عرب، نورپرداز: محمدحسین کریمی، مجری طرح: مجید حقی.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.