البرز- رئیس اتحادیه باتری سازان و باتری فروشان کرج ضمن نارضایتی از وضعیت موجود در بازار باتری اتومبیل گفت: اغلب مردم توان تهیه باتری نو را ندارند و به خرید باتری دست دوم و کارکرده روی آورده اند.

مردم به خرید باتری‌های اتومبیل دست دوم روی آورده اند

محمدرضا چوپانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اجناس زیادی در بازار وجود دارد اما مردم توان خرید ندارند و به تبع آن آینده خوبی برای بازار، کسبه و تولیدکنندگان پیش بینی نمی شود.

وی ضمن اشاره به گرانی قیمت باتری اتومبیل گفت: شرایط بازار باتری به گونه ای رقم خورده که اگر شرکت معروف باتری سازی محصولات خود را گران کند به دنبال آن سایر شرکت ها نیز قیمت باتری خود را افزایش می دهند.

رئیس اتحادیه باتری سازان و باتری فروشان کرج تصریح کرد: در بحث افزایش نرخ باتری اتومبیل منطق خاصی وجود ندارد و بر همین اساس قیمت باتری در سال جاری بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته است.

چوپانی با بیان این که تعاونی ها در ایجاد تعادل در بازار باتری نقش مهمی دارند گفت: اگر توزیع باتری به تعاونی ها واگذار شود با قیمت به مراتب پایین تر بدست مصرف کنندگان می رسد این در حالی است که اعتقاد دارم هر شهر باید یک تعاونی داشته باشد تا شاهد تعادل در سطح کشور باشیم.

وی در خصوص تهیه باتری های خارجی به مردم هشدار داد و گفت: اغلب این باتری ها با تاریخ سال گذشته و کیفیت پایین در بازار وجود دارد لذا مردم باید هنگام خرید این محصولات دقت کنند.

رئیس اتحادیه باتری سازان و باتری فروشان کرج خاطرنشان کرد: در حال حاضر باتری های داخلی توان رقابت با محصولات خارجی بویژه باتری های کره ای را داشته و حتی از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.